Αναλογιζόμενος τι είναι αυτό που κάνει μια καμπάνια να συγκαταλέγεται στις αγαπημένες μου, ανακαλύπτω ότι είναι το στοιχείο της έκπληξης. Της ανατροπής. Του "creative twist" όπως λέμε στην Ελλάδα. Κάτι που να κάνει τη διαφήμιση να "φεύγει" από το ρεαλιστικό, το φαινομενικό και το άμεσα υποδηλούμενο και να μας οδηγεί σε νέα νοήματα. Να μας κάνει να ασχοληθούμε με αυτό που βλέπουμε περισσότερο από το 1 δευτερόλεπτο που μας παίρνει να γυρίσουμε σελίδα στο περιοδικό ή να ζαπάρουμε κανάλια στην τηλεόραση. Κάτι που θα μας πει "Hey you! Κοίτα με καλά! Δεν είμαι αυτό που φαίνομαι! Απο-κωδικοποίησέ με αν μπορείς!"
Σε αυτή την περίπτωση ανήκει η καμπάνια αυτού του post, που δεν είναι άλλη από τη διάσημη καμπάνια "Though the bottle" της βότκας "Smirnoff" που βγήκε στον αέρα κατά τη διάρκεια των '90s. Αλλιώς γνωστή και ως "The other side", "Pure fantasy" και "Ζωντανεύει τη φαντασία", η σειρά αυτών των διαφημίσεων προωθεί την αγνότητα/καθαρότητα της συγκεκριμένης βότκας και μας παρουσιάζει μια εναλλακτική ερμηνεία των πραγμάτων μέσα από φανταστικές στη σύλληψη και την εκτέλεση εικόνες.
Σε αυτή την περίπτωση ανήκει η καμπάνια αυτού του post, που δεν είναι άλλη από τη διάσημη καμπάνια "Though the bottle" της βότκας "Smirnoff" που βγήκε στον αέρα κατά τη διάρκεια των '90s. Αλλιώς γνωστή και ως "The other side", "Pure fantasy" και "Ζωντανεύει τη φαντασία", η σειρά αυτών των διαφημίσεων προωθεί την αγνότητα/καθαρότητα της συγκεκριμένης βότκας και μας παρουσιάζει μια εναλλακτική ερμηνεία των πραγμάτων μέσα από φανταστικές στη σύλληψη και την εκτέλεση εικόνες.
Τίποτα δεν είναι (μόνο) αυτό που φαίνεται. Όλα έχουν τουλάχιστον ένα ακόμα επίπεδο ανάγνωσης. Αν δεις τα πράγματα καθαρά και από απόσταση θα μπορέσεις (;) να δεις πίσω από το προσωπείο, ανάμεσα στις λέξεις ... μέσα από το μπουκάλι!
Τις παρακάτω διαφημίσεις δυστυχώς δεν τις έχω βρει (ακόμα) σε μεγάλο μέγεθος, οπότε η ανάλυση είναι αναγκαστικά χαμηλή. Τις παραθέτω όμως για λόγους ολοκλήρωσης (sorry guyz) ...
1 σχόλιο:
erga texnis...!!!
Δημοσίευση σχολίου