Nutri Balance - Bad food, Bad dog.

Όταν ο "καλύτερός σου φίλος" γίνεται ο χειρότερος εχθρός σου!!!

Πολύ έξυπνη διαφημιστική ιδέα για την τροφή σκύλων "Nutri Balance"!


Thanx @ Lida!

Sell me some ... Kylie! (Vol. 3)

Selling Kylie ... συνέχεια ...

2000: "Pepsi" - "Ask for more" (TV)

The "Light years" are here! Τα '00s της πάνε πολύ της Kylie, η οποία με το νέο της album βρήκε επιτέλους τον εαυτό της! Μαζί με τη νέα χιλιετία αρχίζει και η 3η και πιο glamorous φάση της καριέρας της Kylie που την καθιερώνει album το album, single το single, video clip το video clip στην απόλυτη Pop Diva!

Διαφημιστικά, είναι η σειρά της "Pepsi" να δανειστεί λίγη από τη λάμψη της Kylie. Μετά το χλαπάκιασμα της πίτσας στην παλαιότερη διαφήμιση για την "Coca-Cola", η Kylie αυτή τη φορά είπε να αφήσει κατά μέρος το junk food και να το ρίξει στο χορό και στο teen-seduction. Υπό τον dance ρυθμό του "On a night like this", η συγκεκριμένη διαφήμιση έδωσε νέο νόημα στο "Ask for more" slogan της "Pepsi" και ο νεαρούλης πρωταγωνιστής έγινε on the same night ο πιο μισητός άνθρωπος στον πλανήτη! Εγώ πάλι, όσο δυνατά και αν πατάω τα κουμπιά στο remote control μου, το μόνο πράγμα που νοιώθω να έχει διαπεράσει ever την οθόνη της TV μου είναι η φωνή της Δέσποινας Μοιραράκη όταν εκθιάζει τις μπουχάρες που φέρνει από το Ισπαχάν (αυτές που τις πλέκουν κόμπο-κόμπο οι 17 παρθένες ντεεεε)!


 "Pepsi - Ask for more"
... to be continued ...

Sell me some ... Kylie! (Vol. 2)

Selling Kylie ... συνέχεια ...

1998: "H&M" (Photo shoot)

Βρισκόμαστε στο 1998 και η Kylie ειναι ολίγον τι χαμένη μέσα στους πειραματισμούς της, προσπαθώντας να ξεκολλήσει από πάνω της τη ρετσινιά του 3ου των '80s επιτυχιών "Stock, Aitken, Waterman". Αλλάζει συνεργάτες-μουσικούς-εταιρίες-ρούχα-μαλλιά-στυλ και ύφος κατά το μοτίβο "Αλλάζεις αλλάζεις και με τρομάζεις" και κυκλοφορεί albums χωρίς κάποιο ιδιαίτερο στίγμα, με αποκλειστική απήχηση στους σκληροπυρηνικούς της fans ("Let's get to it"-1991,  "Kylie Minogue"-1994, "Impossible princess"- 1998), με φωτεινές εξαιρέσεις τα (επίσης συγκαταλεγόμενα κατά την άποψή μου στο  all-time Top-5) singles "Confide in me" και "Where the wild roses grow" σε συνεργασία έκπληξη με τον Nick Cave.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, αποφασίζει να ποζάρει ως μοντέλο για τη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια της γνωστής Σουηδικής φίρμας "H&M" και τη νέα σειρά εσωρούχων της. Είναι η 1η συνεργασία της Kylie και με την "H&M" και με τη φωτογράφο Ellen von Unwerth (στα '00s που έρχονται θα ξαναβρεθούν και με τους 2 σε ξεχωριστές όμως συνεργασίες). Το αποτέλεσμα είναι breath-taking και αυτό είναι understatement (για να μην πω τίποτε πιο χοντρό) ...





 



 

... to be continued ...

aDdicted

Μία (ακόμα) ημέρα γεμάτη διαφημίσεις!!!!! Yeaaaahhhhh!!!!!!!!


Για 2η συνεχόμενη χρονιά διοργανώνεται και φέτος το (φεστιβάλ να το πεις?) "aDdicted" στον all-time-classic κινηματογράφο "Αττικόν Cinemax Class" στο κέντρο της Αθήνας.


Ένα απολαυστικό "δείπνο" 3 ωρών, γεμάτο διαφημίσεις από όλο τον κόσμο και από όλα τα είδη - χωρίς διακοπή για πρόγραμμα - για να "χορτάσουν τα μάτια μας" ... αν και για εμένα οι 3 ώρες δεν φτάνουν ούτε για σερβίρισμα κουβέρ ...



"aDdicted 2009"


Ελπίζω να επαναληφθεί και φέτος η περσινή επιτυχία της διοργάνωσης (από πλευράς προσέλευσης και επιλογής-οργάνωσης του προβαλλόμενου υλικού) και να το διασκεδάσουμε! Επίσης ελπίζω αυτή τη φορά να υπάρχουν έξω από την αίθουσα προβολής κάποια έξυπνα προωθητικά events από γνωστά και αγαπημένα brands που πέρσι έλαμψαν δια της απουσίας τους ...



"aDdicted 2008"


"Αίθουσα Αττικόν Cinemax Class λίγο πριν την έναρξη του aDdicted 2008"



Να παρατηρήσω τέλος, ότι μία τέτοια διοργάνωση δε θα μπορούσε παρά να έχει εμπνευσμένες διαφημίσεις και για την αφεντομουτσουνάρα της. Πολύ καλά και τα 2 δημιουργικά! Συγχαρητήρια στα creative teams που τα "γέννησαν"!



Guyz να είμαστε όλοι εκεί!! Let's all go M-AD!!!



Sell me some ... Kylie! (Vol. 1)

Όταν η Kylie ασχολείται με τη διαφήμιση και η διαφήμιση με την Kylie, οι δυο μεγάλες μου αγάπες συναντιούνται και το αποτέλεσμα δεν μπορεί να είναι τίποτε άλλο παρά Wo-Wo-Wo-WoW!

Άλλοτε αισθησιακή-γλυκιά-ευαίσθητη-παιχνιδιάρια-γοητευτική. Άλλοτε δυναμική-diva-αποπλανητική-sexy-glamorous. Η Kylie γνωρίζει πολύ καλά το παιχνίδι των media και της showbiz και αλλάζει στυλ και ρόλους με την ίδια ευκολία και ταχύτητα που ο Homer Simpson καταβροχθίζει doughnuts, παραμένοντας πάντα η Kylie που γνωρίζουμε και αγαπάμε (δηλαδή όλα τα παραπάνω)!

Φοράει κοσμήματα, Πίνει νερά και αναψυκτικά (ΚAI "Coca-Cola" ΚAI "Pepsi" γιατί έτσι της γουστάρει!), Οδηγεί αυτοκίνητα, Λικνίζεται φορώντας μόνο τα minimal εσώρουχά της, Ταξιδεύει, Λιάζεται μέσα σε αποκαλυπτικά bikini και last but not least Πρωταγωνιστεί στα promotions των προϊόντων που η ίδια λανσάρει κάτω από το όνομά της (γυναικεία και αντρικά αρώματα, εσώρουχα … μέχρι και είδη σπιτιού) γιατί όλοι ξέρουμε τι γίνεται αν δεν παινέψεις εσύ ο ίδιος το σπίτι σου …


"Tous", "Coca-Cola", "Eurostar", "Evian", "Pepsi", "Ford Street Ka", "Agent Provocateur" και "H&M" είναι μέχρι στιγμής οι μάρκες που έχουν δηλώσει “Respect” στη Θεά της σύγχρονης pop και έπεται συνέχεια …


Για να τα δούμε λίγο με τη σειρά λοιπόν …

1990: "Coca-Cola" - "Special delivery" (TV)


Αρχή της νέας εποχής ('90s) και το φαινόμενο "Kylie" βρίσκεται στο peak της 1ης φάσης της καριέρας της. Είναι η εποχή της δισκογραφίας της στην PWL και των αξέχαστων hits που τότε την καθιέρωσαν και που τώρα ούτε που να τα φτύσει (... η αχάριστη...)! Έχοντας ήδη στο ενεργητικό της 2 top-selling albums ("Kylie"-1988, "Enjoy yourself"-1989) και καμιά 10ριά singlάκια κυκλοφορεί το "Rhythm of love", μας δείχνει τα πρώτα σημάδια της σεξουαλικής της επανάστασης, υιοθετεί τα καυτά shorts, τα βαθιά ντεκολτέ, τα τακούνια, τα στρας, τα φτερά και τα πίπουλα στην γκαρνταρόμπα της και μπαίνει δυναμικά στο χώρο της διαφήμισης, αποδεχόμενη την πρόταση μιας άλλης Θεάς ... της "Coca-Cola" ... να συνεργαστούν.


To story απλοϊκό αλλά ... who cares? Έχει γίνει η αρχή! Πιτσαρία σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης ... με πολύ κόσμο, βαβούρα και παραγγελίες να πέφτουν βροχή. Background music ... το νέο super hit (χαλαρά στο all-time Top-5 της για μένα) "Better the devil you know". Η πρωταγωνίστριά μας επίσης σε κατάσταση έκτακτης λιγουρίτσας, ξεκουράζεται από την τουρνέ της στο δωμάτιο του οχυρωμένου-από-φρουρούς ξενοδοχείου και αποφασίζει να κάνει σκανταλιά και να παραγγείλει πιτσόνι! "Super supreme, hot pepperoni, extra tomato and a couple of "Coke"" (για να έχουμε σίγουρη χώνεψη). Χαϊδεύει λίγο τα αυτιά της, σχολιάζοντας "By the way, I like your taste of music" και στη συνέχεια (φαντάζομαι) χαϊδεύει την κοιλιά της περιμένοντας "20 minutes". Ο ντελιβαράς, που για χαζό τον κόβεις αλλά όοοοχι δεν είναι, την ψιλιάζεται τη δουλειά και αναλαμβάνει να κάνει ο ίδιος την παράδοση, τρέχοντας γρηγορότερα και από τον Bolt και ξεπερνώντας φρουρούς, ρεσεψιονίστ, σεκιουριτάδες και καμαριέρες, προκειμένου να φτάσει στο πολυπόθητο "room 3601". Η πόρτα ανοίγει και παθαίνουν και οι 2 μπα-κα-κά-ου. Ο νεαρός που βλέπει την Kylie και η Kylie που βλέπει τις πίτσες (ok και τις "Coke" αλλά προφανώς λίγο τη νοιάζει). Η συνέχεια προβλέψιμη του κερατά ... Νεαρός μένει στήλη άλατος ανοιγοκλείνοντας το στόμα χωρίς να βγάζει άχνα (Αυλωνίτης style "Πουο πουο πουο πουο") - Kylie πεινάει - Kylie κλείνει πόρτα - Νεαρός χτυπιέται σα μ%#$^&* - Kylie ανοίγει πόρτα ξανά και προσφέρει τη μία "Coke" (ούτε πλήρωσε, ούτε του 'κατσε ... ε, ήταν το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει...). Αυτά και άντε στην υγειά μας και καλή μας χώνεψη!



"Coca-Cola: Special delivery"

... to be continued ...

Heineken - The world's most enjoyed beer

Ή αλλιώς ... "Το όνειρο του Γάλλου, του Αμερικάνου και του Βραζιλιάνου λάτρη της μπύρας" όπως το εμπνεύστηκε η πρόσφατη καμπάνια της "Heineken"!!!
Το Παρίσι, το Μανχάταν και το Ρίο κατακλυσμένο (ή μάλλον κατα-κτισμένο) από την "καλοψημένη ξανθιά". Κουτάκια, μπουκάλια, καπάκια και multi-packs συνθέτουν το σκηνικό της απόλαυσης, ενώ το πολυπόθητο ανοιχτήρι παίρνει τη θέση του αγάλματος της Ελευθερίας και -τζίζας!!!- του αγάλματος του Χριστού.

"Paris"

"Manhattan"

"Rio de Janeiro"

Στα "ξένα" η καμπάνια κυκλοφόρησε υπό τον τίτλο "For a fresher world" με περίπου τα ίδια δημιουργικά. Διαλέγετε και παίρνετε ... 

"Paris"

 
"Manhattan"

"Rio de Janeiro"

... Άντε στην υγειά μας (Cheers)!

Post-it - For the little things you'll forget

Super καμπάνια για τα απαραίτητα στην καθημερινότητά μας "μαγικά" χαρτάκια "Post-it"!

Για να μην ξεχνάμε γενικώς και να μη γινόμαστε ρόμπα σε "άβολες" ώρες και καταστάσεις :-)

Πολύ ωραίες όλες οι εκτελέσεις, αλλά θεωρώ κορυφαία τη σύλληψη της ιδέας με τους καταρραμένους αριθμούς του Lost και τη φαλάκρα του John Locke ... 



"Jane"


"Trying to forget?"
 

"Lost"


"Alzheimer's day"

 
"Look up"

 
"Buy pen"
 

"Pull cord"

Post-it - Some things were made to never be forgotten

Άλλη μία καμπάνια για τα "Post-it" που, αυτή τη φορά, αφορά χαρακτήρες που δε θα μας αφήσουν να τους ξεχάσουμε ποτέ. Αν και η λίστα με τέτοιες ιδέες θα μπορούσε να είναι ατελείωτη, δυστυχώς όσο και αν έψαξα δε βρήκα περισσότερες από τις παρακάτω τρεις. Κρίμαααα ...



"Sherlock Holmes"

 
"Freddy Krueger"

 
"Angelina Jolie"