Bonne maman - Η αγαπημένη γεύση του παλιού καιρού

Να οφείλετε στα πανέμορφα ζεστά χρώματα που είναι σαν τον ήλιο που σκάει μέσα από τα παράθυρα τις ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές ημέρες; Στο retro καπάκι τύπου τραπεζομάντηλο 70s; Στις παιδικές μου αναμνήσεις;

Δεν ξέρω τι από όλα αυτά ισχύει. Ίσως και όλα. Αναμφισβήτητα όμως οι νέες διαφημίσεις των μαρμελάδων "Bonne maman" μου θυμίζουν φρεσκοψημένη ζεστή τάρτα και με κάνουν να ξερογλείφομαι ... slourp!

"Bonne maman - Η αγαπημένη γεύση του παλιού καιρού"

"Bonne maman - Η αγαπημένη γεύση του παλιού καιρού"

Και μιας και κολάστηκα ήδη, παραθέτω και μια παλιότερη διαφήμιση της "GENIKI Bank" για το ανοιχτό δάνειο "GENIKI Sweet 15", που όχι μόνο με κάνει να σκέφτομαι τάρτα αλλά με οδηγεί στο πλησιέστερο ζαχαροπλαστείο ΤΩΡΑ!!! Slourp again!!!

"GENIKI Bank - GENIKI Sweet 15"

Plus White - 3 Actions

Speaking of "κακοσμία", παραθέτω και την κλασική πλέον διαφήμιση της οδοντόβουρτσας "Plus White". 

Σε αυτή την περίπτωση θύμα της κακοσμίας του αφεντικού της πέφτει μία άτυχη γάτα. Δείτε το και θα καταλάβετε ... xaxaxaxaxaxa

"Plus White - 3 Actions"

Mercedes Benz - C-Class

Η νέα διαφήμιση της "Dr. Scholl" μου έφερε στο μυαλό και μία παλαιότερη τηλεοπτική διαφήμιση της "Mercedes", όπου επίσης βλέπουμε ζωάκια να κάνουν χρήση μάσκας οξυγόνου για να μπορούν να αναπνεύσουν και να σωθούν από την κακοσμία.

Αυτή τη φορά η χρήση της μάσκας γίνεται από τρία σκαντζοχοιράκια που ασφυκτιούν απο το καυσαέριο που βγάζουν τα αυτοκίνητα που περνούν από μπροστά τους και μολύνουν την ατμόσφαιρα.

Όλα τα λεφτά στο video είναι η στιγμή που καταφτάνει η νέα "Mercedes C-Class" με  τον οικολογικό βενζινοκινητήρα diesel και οι ήρωές μας βγάζουν ανακουφισμένοι τις μάσκες τους για να αναπνεύσουν αβίαστα και να απολαύσουν τον καθαρό αέρα λίγο πριν τις ξανατοποθετήσουν έντρομοι στη θέα ενός άλλου τυχάρπαστου ρυπογόνου αυτοκινήτου.

Σας άγγιξε ή μπαααα;;;


"Mercedes Benz - C-Class"

Dr. Scoll - Deo-Activ Fresh

Επιτέλους έφτασε ο καιρός να  γνωρίσουμε και να αγαπήσουμε έναν ακόμα εκπρόσωπο της (σιχαμερής κατά γενική ομολογία) κατηγορίας των ασβών μετά τη μονοκρατορία του ερωτύλου "Pepe Le Pew" (μουτς μουτς μουτς μουτς)!!!

Η "Dr. Sholl", σε μία πρωτοφανώς έξυπνη για το brand δημιουργική πρόταση,  μας παρουσιάζει τον αγνώστου μέχρι στιγμής ταυτότητας πρωταγωνιστή της καινούριας καμπάνιας του αποσμητικού ποδιών  "Deo-Activ Fresh" που -δεν ξέρω τι λέτε εσείς- εμένα μου φαίνεται cuter than cute!


Όποιος by any chance μάθει το όνομα του πάσχοντος ζώου με ειδοποιεί άμεσα! xoxo

Lancome

Η "Pretty Woman" και η "Μοιραία του Τιτανικού" πρωταγωνιστούν στις νέες καμπάνιες της "Lancome" και φωτογραφίζονται από τον Mario Testino, οποίος να σημειώσω ότι έχει λυσσάξει τον τελευταίο καιρό να φωτογραφίζει stars αλλά συγχωρείται απλά και μόνο επειδή φωτογράφισε και την Kylie στην πρόσφατη καμπάνια "Fashion Targets Breast Cancer".

Οι Julia Roberts και η Kate Winslet συμπληρώνουν με αυτό τον τρόιπο τα ονόματά τους στη ήδη μεγάλη λίστα των stars που έχουν συνεργάστεί με τη "Lancome"(βλ. Anne Hathaway, Juliette Binoche, Uma Therman κλπ κλπ κλπ) και μας βάζουν στον πειρασμό να αναζητήσουμε real-life φωτογραφίες τους για να κάνουμε συγκρίσεις ...

Σε 1η ανάγνωση θα πω ότι οι φωτογραφίσεις φαίνονται super!
Σε μία 2η ανάγνωση θα παραδεχθώ ότι το photoshop όντως κάνει θάυματα!!!

Να συμφωνήσω ότι θέλετε δημοσιότητα και χρήματα κοπελιές ... αλλά γυρίστε και καμία ταινία της προκοπής επιτέλους! Ελπίζω η αμοιβή σας από τη "Lancome" να είναι αρκετά παχυλή για να μπορέσετε να προσλάβετε ένα αντζέντη της προκοπής ...









Mc Farland - Red up your mood / Red made art

Η red ale μπύρα "Mc Farland" από την Ιρλανδία μας συστήνει  την τέχνη της απόλαυσης. και μας μεταφέρει μέ τη φρουτώδη γεύση και το έντονο άρωμα και χρώμα της το πάθος, την παράδοση και τις συγκινήσεις της χώρας από την οποία προέρχεται.

Μέσα στο κόκκινο λοιπόν και οι καμπάνιες της, με πολύ όμορφες φωτογραφίες, ζωντανά χρώματα και μία αίσθηση τέχνης, πάθους και αισθησιασμού να αιωρείται στην ατμόσφαιρα. Enjoy them!

"Red up your mood"

"Red made art"

"Red made art"

 "Red made art"

 "Red made art"

 "Red made art"

Bacardi - Consumido con pasion desde 1862

Όταν το σιχαμερό και αιμοδιψές ιπτάμενο ποντίκι που ακούει στο όνομα "νυχτερίδα" γίνεται pop icon το μυαλό μας πάει αυτόματα σε δύο πραγματα: στον Batman και στο κουβανέζικο ρούμι "Bacardi". Ενώ όμως η παρθενική εμφάνιση του Batman και της παρέας του χρονολογείται μόλις λίγο πριν το 1940, η νυχτερίδα του "Bacardi" του ρίχνει πάνω από 70 χρόνια και απαιτεί respect και μία προνομιακή θέση στο Batmobile!!!

"Batman logo"

"Bacardi logo"

Όταν ο δημιουργός του "Bacardi" Don Facundo Bacardi βρήκε ένα σμήνος νυχτερίδες να έχουν φωλιάσει στο πρώτο αποστακτήριο που αγόρασε στο Santiago της Κούβας, αποφάσισε να τις χρησιμοποιήσει ως trademark για το ποτό του, θεωρώντας το γεγονός καλό και γουρλίδικο οιωνό! Και να που αποδείχτηκε σωστός, εφόσον μέχρι και σήμερα το "Bacardi" θεωρείται ένα απο τα πιο επιτυχημένα ποτά παγκοσμίως, με την κλασική του συνταγή "Cuba Libre" (Bacardi - Cola) και το "Bacardi Mojito" να δροσίζουν εκατομμύρια διψασμένα στόματα χειμώνα-καλοκαίρι σε όλο τον πλανήτη.

Ως εκ τούτου, η διαφημιστική καμπάνια του 1998 "Consumido con pasion desde 1862" (η πιο παλιά που βρήκα στα αρχεία μου) δε θα μπορούσε παρά να προβάλει out loud το σύμβολο της νυχτερίδας (με όλα της τα κοκαλάκια), καθώς και να μοιραστεί μαζί μας ένα μέρος της μυθολογίας του brand, εξηγώντας μας την προέλευση του logo και του θρυλικού cocktail "Cuba Libre".

"Consumido con pasion desde 1862 - Fire"

"Consumido con pasion desde 1862 - Ice"

"Xmas Special"

 "Xmas Special" Edgar card (Front)

 
 "Xmas Special" Edgar card (Back)

 "Consumido con pasion desde 1862 - Bat story"

 "Consumido con pasion desde 1862 - Cuba Libre story"

Sell me some ... Kylie! (Vol. 7)

2010 - Fashion Targets Breast Cancer

4 χρόνια μετά την προσωπική της νίκη κατά της επάρατης νόσου, η Kylie ενώνει τις δυνάμεις της με τις κυρίες Claudia Schiffer (έγκυο κατά το διάστημα της φωτογράφισης)  και Sienna Miller, γδύνεται, τυλίγεται με ένα μεταξένιο ασπρόμαυρο σεντόνι και ποζάρει στο φακό του Mario Testino για τις ανάγκες της καμπάνιας "Η μόδα πολεμά τον καρκίνο του στήθους".

Ο συγκεκριμένος θεσμός εγκαινιάστηκε το 1994 από τον Ralph Lauren, όταν έχασε ο ίδιος την προσωπική του φίλη Nina Hyde (fashion editor της Washington Post) και έκτοτε έχει συνεισφέρει εκατομμύρια λίρες στον αγώνα κατά του καρκίνου του στήθους, μέσω της πώλησης ρούχων, παπουτσιών, αξεσουάρ και άλλων ειδών μόδας.

Η Kylie είναι μια κούκλα όπως πάντα!!! ... ok εντάξει ... και οι άλλες 2 καλές είναι ...





Για περισσότερες πληροφορίες κάντε click εδώ.