Young lions competition

Ελπίζω, τώρα που "χορτάσατε" αγαπητοί εμπνευστές του προωθητικού concept του φετινού "Young lions competition", να ολοκληρώσατε τη σειρά αυτών των απαίσιων και ανατριχιαστικών διαφημίσεων και να μην είμαστε υποχρεωμένοι να ξανα-αντικρίσουμε τέτοιες χαζές εικόνες.

Πολύ "χοντρό" το concept ... εύκολα καταλαβαίνεις τη χιουμοριστική πρόθεση, δύσκολα όμως την αποδέχεσαι ...


Πόσο μάλλον όταν το φετινό brief αφορούσε το "Χαμόγελο του παιδιού" (!) και την τηλεφωνική γραμμή στήριξης κατά της παιδικής βίας ... (!)

How ironic!!!

Young lions competition

Δυστυχώς οι φόβοι μου επαληθεύτηκαν και η κτηνωδία συνεχίζεται ...

Ιδού η καταχώριση για τη δημοσιοποίηση του brief του διαγωνισμού ...


Και η πρόσκληση για την τελετή απονομής ...


Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ πραγματικά δεν έχω λόγια ...

STOP - Greeks do it better

Και μετά τη συμμετοχή μας και την επιτυχία μας (7η θέση δεν είναι καθόλου άσχημα!) στη Eurovision, με τον Lucas και τον Stereo Mike να τονώνουν το εθνικό μας φρόνημα με "το κεφάλι ψηλά και τα χέρια ανοιχτά", ήρθε η ώρα των προφυλακτικών "STOP" να μας χαϊδέψουν τ' αυτιά με το πόσο γ***τοι είμαστε σε σχέση με άλλους λαούς ...

"Greeks do it better" διατείνεται η νέα viral καμπάνια τους, το "it" αναφέρεστε ακριβώς σε αυτό που φαντάζεστε (γιατί μόνο σε αυτό είμαστε καλοί απ' ότι φαίνεται) και ομολογώ πως, παρόλο που το concept του Greek lover έχει ξεχυλώσει εδώ και τόσα χρόνια, η διαφήμιση μου άρεσε αρκετά! Ειδικότερα με τη σκηνή στο Γιαπωνέζικο δωμάτιο μπορώ να πω ότι γέλασα κι όλας!!!



Γειά σου τσολιά μου! Well done!!!

1870 - 1970: Ένας αιώνας ελληνογερμανικού εμπορίου στον καθρέφτη της διαφήμισης

- Σας αρέσουν οι vintage διαφημίσεις;

- Το έχετε παράπονο που στο Ελλαδιστάν, ενώ γίνονται εκθέσεις και events για κάθε είδους μορφή τέχνης (λέμε τώρα ...), τα events για την τέχνη της διαφήμισης κάθε χρόνο είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού;

- Γουστάρετε άρωμα Γερμανίας αλλά δεν τα καταφέρατε να την επισκεφθείτε στο πλαίσιο της φετινής Eurovision;

Για εσάς λοιπόν και μόνο (ok και γιατί και ο ίδιος ανήκει και στις 3 παραπάνω κατηγορίες) o m-AD-man επισκέφτηκε πριν λίγες ημέρες το Ινστιτούτο Goethe (Ομήρου 14-16 στο κέντρο της Αθήνας) και χάζεψε (με) την έκθεση "1870 - 1970: Ένας αιώνας ελληνογερμανικού εμπορίου στον καθρέφτη της διαφήμισης" που "τρέχει" εκεί μεταξύ 4/5 και 8/6/2011 (είσοδος δωρεάν!).


Η έκθεση διοργανώνεται απο το Ινστιτούτο Goethe Αθηνών σε συνεργασία με το Ελληνογερματικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και μας παρουσιάζει μία πληθώρα πραγματικών vintage διαφημίσεων - ντοκουμέντων που εξιστορούν με τον τρόπο τους (μακρυά από οποιαδήποτε τρέχουσα οικονομική και πολιτική συγκυρία) τις συναλλακτικές σχέσεις Ελλάδας - Γερμανίας απο το 1870 μέχρι το 1970.

Το αφιέρωμα παρακολουθείται με μεγάλο ενδιαφέρον, μιας και μας μεταφέρει αυτούσια την αισθητική εκείνης της εποχής, καθώς και τον παλμό της κοινωνίας, τον οποίο προσπαθούσαν να πιάσουν οι διαφημιστές, αρχικά με διαφημίσεις που είχαν περισσότερο τη μορφή ειδήσεων/ανακοινώσεων και αργότερα με διαφημίσεις με καθαρά προωθητικό χαρακτήρα, βασισμένες στα unique selling propositions του εκάστοτε brand.

Χωρίζεται μάλιστα σε 2 μεγάλες θεματικές ενότητες και σε επιμέρους κατηγορίες ανάλογα με τα ορόσημα της εποχής (Α' και Β' παγκόσμιοι πόλεμοι, γενίκευση χρήσης του ηλεκτρικού ρεύματος και των ηλεκτρικών συσκευών, ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού κλπ.).

Α. Τις διαφημίσεις γερμανικών προϊόντων και υπηρεσιών στην Ελλάδα, που αποτελούν και το 80% των εκθεμάτων.

Από τους παραδοσιακούς "οίνους και πνεύματα" του Ρήνου και τις αφρώδεις γερμανικές μπύρες, τα μεταλλικά νερά, τα αναψυκτικά και τις πολυάριθμες υπηρεσίες (λαχεία, ασφάλειες ζωής, εισαγωγές μηχανών κλπ.) μέχρι τα ραδιόφωνα και τα μαγνητόφωνα, τις ηλεκτρικές συσκευές οικιακής χρήσης (κουζίνες, ψυγεία, σίδερα, πλυντήρια, τηλέφωνα), τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας (ξυριστικές μηχανές, φάρμακευτικά προϊόντα, καλλυντικά, κρέμες), τα προϊόντα του νοικοκυριού και τα αυτοκίνητα παρελαύνουν μπροστά στα μάτια μας όλα εκείνα τα αγαθά που διαμόρφωσαν την καταναλωτική συμπεριφορά και το lifestyle των Ελλήνων εκείνης της εποχής.














Β. Τις διαφημίσεις ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών στη Γερμανία, που παρόλο που δεν είναι και πάρα πολλές, είναι τόσο φολκλόρ που τις απολαμβάνεις ούτως ή άλλως :-)

Σταφίδες από την Κόρινθο, φρούτα και λαχανικά, σφουγγάρια από την Κάλυμνο, μανταρίνια από τα Χανιά, κρασιά από την Πάτρα και τη Ρόδο, τσιγάρα από ελληνικά καπνά και τουριστικοί προορισμοί συνθέτουν την εικόνα της εξαγωγικής Ελλάδας εκείνης της εποχής.








Στα +plus+ και ?!αξιοπερίεργα?! της έκθεσης ...

1. Οι πολύ φροντισμένες λεζάντες κάτω απο τις αφίσες με επεξηγήσεις, περιγραφές και χιουμοριστικά σχόλια - όλα τα λεφτά!!!

2. Ο καταπλητικός 2γλωσσος κατάλογος της έκθεσης! Περιλαμβάνει, εκτός των άλλων, όοοοολα τα εκθέματα και όοοοολες τις λεζάντες! Είναι αρκετά μεγάλου μεγέθους, σε πολύ καλό χαρτί, αριθμεί ούτε μία ούτε δύο αλλά 74 ολόκληρες σελίδες και "διατίθεται" δωρεάν!!!


Tip: Το διατίθεται μπαίνει σε "" γιατί η κυρία στη ρεσεψιόν "έχει εντολή να δίνει μόνο ένα ανά παρέα", οπότε προσέξτε καλά! Αν θέλετε να αποκτήσετε κι εσείς τον κατάλογο όταν πάτε στην έκθεση, μη δείξετε ότι είστε παρέα με κάποιον άλλον, αλλιώς ή δε θα πάρετε και θα πρέπει να αρκεστείτε σε φωτοτυπίες από τον κατάλογο των φίλων σας που θα έχουν πάρει ή θα πρέπει να τσακωθείτε με την frau Helga ... μαντέψτε τι έκανε ο mADman ... xexexe ...

3. Η παρακάτω διαφήμιση της "NIVEA", την οποία ξεχώρισα για το λόγο του ότι είναι η μοναδική διαφήμιση που έχω δει ever που αντί να παροτρύνει τον κόσμο να αγοράζει και να χρησιμοποιεί το προϊόν υπέρ του δέοντος (όπως έχουμε συνηθίσει πλέον σήμερα), ζητάει ακριβώς το αντίθετο ...


Όπως καταλαβαίνετε, η έκθεση είναι highly recommended!!!

Young lions competition

Μπορεί να είμαι huge fan του "True Blood" και του "Dexter" ως TV shows και της αισθητικής τους. 


Μπορεί να ανυπομονώ τρελά να ξεκινήσουν οι νέοι κύκλοι τους το καλοκαίρι.



Μπορεί να αναρωτιέμαι τι σκατά πλάσμα είναι επιτέλους αυτή η Sookie Stackhouse και πως θα καταφέρει ο Dexter να ισορροπήσει αναμεσα στη φωτεινή και τη σκοτεινή του πλευρά.


Μπορεί, μπορεί, μπορεί ...


Όταν όμως αυτό γίνεται πηγή έμπνευσης για άλλους λόγους πέρα από την προώθηση του show, όπως για διαφημίσεις και μάλιστα ενός δημιουργικού διαγωνισμού όπως του "Young lions", τα πράγματα μάλλον ξεφεύγουν και δυστυχώς χάνω την αίσθηση του χιούμορ μου ...

Τι απαίσιες διαφημίσεις είναι αυτές φέτος κύριοι διοργανωτές;
Και πες η 1η, ok ... πάει κι έρχεται ...
Η 2η όμως;;; Ξεφύγατε και με κάνατε να πω πάλι "Τζίζας!!!"...

Όχι τίποτε άλλο, αλλά φοβάμαι ότι μέχρι τη λήξη του διαγωνισμού θα δούμε κι άλλα executions αυτής της ιδέας ... Am I right?