Wrangler - We are animals vs Levi's - Go forth

Θέλοντας να ξεφύγει από τις τυποποιημένες διαφημίσεις "μοντέλο - ρούχο - πόζα" και επιχειρώντας να κάνει το δικό της humanistic brand statement, η  Αμερικάνικη εταιρία jeans "Wrangler" έχει ρίξει στον αέρα από το 2008 την καμπάνια "We are animals" ... 

Σε αντίθεση με την προηγούμενη καμπάνια της "Wanted", που παρά την αναγραφή του υποτιθέμενου concept δεν μπόρεσε να ξεφύγει απο τις κοινότυπες διαφημίσεις ρούχων, η νέα καμπάνια φαίνεται να έχει κάτι το ξεχωριστό, χωρίς ωστόσο αυτό να είναι και απόλυτα ξεκάθαρο και άμεσο ...

Ξεφυλλίζοντας τo -πλημμυρισμένo με αλά True Blood αιματί κόκκινο χρώμα- 1o μέρος της καμπάνιας υπό τον τίτλο "Red" και παρατηρώντας τις φωτογραφικές λήψεις μέσα από καπνούς και συντρίμμια, ο τίτλος "We are animals" με παραπέμπει σε σκέψεις του τύπου "φορώντας τα Wrangles jeans νοιώθετε πραγματικά ο εαυτός σας, έρχεστε σε επαφή με την αληθινή σας φύση και έχετε την ελευθερία να φέρεστε ακολουθώντας τα ένστικτα και τις ορμές σας ... μακρυά από κοινωνικές νόρμες και κανόνες συμπεριφοράς" ...

Όπως διαβάζω και στο επίσημο site της "Wrangler" (www.weareanimals.com), έχω πέσει μέσα  ... 

"In today’s society, our animal instincts are suppressed by daily modern life, city-living and constant technological developments. Man is an animal, but he no longer acknowledge it. How do we re-awaken our bottled-up instincts to encourage and engage with who and what we fundamentally are ………..by putting all that is pure, natural and instinctive back into man……..because We Are Animals."

Λίγο far fetched ίσως, αλλά ok ... η καμπάνια ξεχειλίζει από ωμό πάθος, ένταση και αδρεναλίνη,  είναι ξεχωριστή, σου κεντρίζει την προσοχή και συνδυάζει με ενδιαφέρον τρόπο τα concepts της ανεξαρτησίας και της ελεύθερης έκφρασης που κυριαρχούν τις τελευταίες δεκαετίες στο χώρο της διαφήμισης (βλ. κατά κύριο λόγο διαφημιστικές εκστρατείες τσιγάρων και ποτών) με τη σύγχρονη αισθητική, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί από τον sci-fi χώρο των ζόμπι, των βαμπίρ, των υπερ-ηρώων και των λοιπών απόκοσμων στοιχείων ...

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

"We are animals - Red"

To video της καμπάνιας είναι στο ίδιο πλαίσιο και βγάζει αυτή την αίσθηση της "αναγέννησης" του ανθρώπου όταν ανακαλύπτει εκ νέου το "ζωώδη" εαυτό του ...

"We are animals - Red"

Η συνέχεια της καμπάνιας το 2011 με την ενότητα "Stunt", πραγματικά με έχασε ...

Χρησιμοποιώντας άντρες και γυναίκες κασκαντέρ (stunts) σε επικίνδυνες αποστολές, η καμπάνια παίρνει έναν πολύ πιο δυναμικό χαρακτήρα και γίνεται περισσότερο urban (σε σχέση με την primitive προηγούμενη), πιο τολμηρή - έως και σοκαριστική θα έλεγε κανείς ... Φωτιές, εκρήξεις, χαλάσματα, σπασμένα γυαλιά, σκόνη και θρύψαλα να γίνομαι μαζί σου ... ο κακός χαμός ... Το αποτέλεσμα;;; Καμία σχέση με την ενότητα "Red" ... μια καμπάνια που δείχνει λίγο αποπροσανατολισμένη και κάτι σου θυμίζει, μα κάτι σου θυμίζει ... κάτι που έχεις ξαναδεί πιο παλιά και σου είχε αρέσει πολύ ...

Το σχετικό δελτίο τύπου μας διευκρινίζει (;) ότι ...

"Τα jeans της Worn across America συλλογής είναι σχεδιασμένα και ραμμένα για μεγάλες αντοχές και ελευθερία κινήσεων που προτρέπουν τον άντρα να αφεθεί στα ζωώδη ένστικτά του, να εμπιστευθεί την αδρεναλίνη και να κυνηγήσει με φυσικότητα, αυθορμητισμό και  δυναμισμό τα πιο τρελά του όνειρα. Επειδή κατά βάθος We are animals.".

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt"

Ιδού και το video της καμπάνιας, συνοδευόμενο από backstage shots ...

"We are animals - Stunt"

"We are animals - Stunt (Backstage)"

Όσο για το τι θυμίζει η καμπάνια "Stunt" ... δείτε το παρακάτω παλαιότερο διαφημιστικό της "Levi's". Πρόκειται για το TV spot "Odyssey" από την καμπάνια "Freedom to move" back from 2002 ... Καταπληκτικό! ... εκτός από την τέχνη, προφανώς δεν υπάρχει παρθενογέννεση ούτε στη διαφήμιση ... 

"Freedom to move - Odyssey"

Και για να μην φανεί ότι κατηγορείται κανείς για μιμιτισμό, δείτε και το παρακάτω ...

Σας θυμίζει κάτι η παρακάτω νέα καμπάνια της "Levi's" με τον τίτλο "Go forth"; Fyi το μεγαλύτερο μέρος της (αν όχι το σύνολο) έχει φωτογραφηθεί από τον ίδιο φωτογράφο της "Red" καμπάνιας της "Wrangler" ... !!!

"Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

"Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

"Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

 "Go forth"

"Go forth"

Ok, το concept είναι λίγο πολύ το ίδιο ... ενδοσκόπηση και ανασύνταξη δυνάμεων ας πούμε. Ενώ όμως στην καμπάνια της "Wrangler" λείπει το βαθύτερο νόημα και μένουμε μόνο στον εντυπωσιασμό των εικόνων, στην περίπτωση της "Levi's" υπάρχει μήνυμα και προτροπή προς μια προσπάθεια (χτίσιμο της μελλοντικής Αμερικής) που όσο κι αν φαίνεται cheesy είναι και τα δύο υπαρκτά και απαραίτητα στην εποχή που ζούμε ... Και εκεί που θα περίμενε κανείς το "Johnny Walker" να βγει να δώσει αυτό το μήνυμα με μία νέα "Keep walking" καμπάνια, η "Levi's" μας βγαίνει με φλας απ' τα δεξιά και μας εκπλήσσει ευχάριστα ...

Απ' ότι φαίνεται ο πόλεμος μεταξύ "Wrangler" και "Levi's" έχει ξεκινήσει για τα καλά ...

Κλείνοντας το post, θα πρέπει να αναφερθώ και στο πιο πρόσφατο μέρος της "We are animals" καμπάνιας της "Wrangler" που εξακολουθεί να φαίνεται αποπροσανατολισμένη σε σχέση με τα προηγούμενα μέρη της καμπάνιας, αλλά δείχνει να αποκτά σιγά σιγά ένα πιο μεστό χαρακτήρα και νόημα ... "Mark your territory" είναι ο τίτλος και ο στόχος αυτή τη φορά είναι να περαστεί το μήνυμα του να ξεφεύγεις από τη ρουτίνα και την καθημερινότητα και να κάνεις τη διαφορά, αφήνωντας το προσωπικό σου σημάδι  ...και πάλι βέβαια το μήνυμα δεν είναι πολύ σαφές και αρκείται στο να σου δημιουργήσει προβληματισμό. Still, τα video της καμπάνιας είναι πάρα πολύ φροντισμένα σαν παραγωγή (υπέροχη φωτογραφία και μουσική) και μας κάνουν να ελπίζουμε για μία ακόμα καλύτερη συνέχεια ...

"We are animals - Mark your territory"

"We are animals - Mark your territory / Stop thinking"

"We are animals - Mark your territory / Why"


Δεν υπάρχουν σχόλια: