Η διάσημη - 1η στην Ελλάδα - καμπάνια των "Silk Cut" που έγινε talk of the town στα τέλη της δεκαετίας του 80 και σχεδόν σε ολόκληρη τη δεκαετία του 90. Ένα από τα all-time personal favourites!
Πανέξυπνο το concept της οπτικοποίησης του brand, αστείρευτη η έμπνευση του creative της Adel Saatchi & Saatchi Ελλάδας, βροχή τα βραβεία και ατελείωτες οι συζητήσεις σημειωλόγων και επικοινωνιολόγων για τα ενδεχόμενα σεξουαλικά υποννοούμενα πίσω από το σκίσημο του μωβ μεταξένιου πανιού.
Η καμπάνια διήρκησε 9 ολόκληρα χρόνια (1988 - 1997) και έδωσε τη θέση της σε άλλα επίσης πολύ επιτυχημένα concepts ("Silky Cuts", "Symbols" και το πιο πρόσφατο "Must -have Silk"). Ωστόσο, ως γνωστόν ... "The first cut is the deepest". Γι' αυτό και αυτή είναι η καμπάνια που έχει σημαδέψει το brand και το έχει κάνει αναγνωρίσιμο και ελκυστικό σε όλους μας ... καπνιστές και μη.
Πανέξυπνο το concept της οπτικοποίησης του brand, αστείρευτη η έμπνευση του creative της Adel Saatchi & Saatchi Ελλάδας, βροχή τα βραβεία και ατελείωτες οι συζητήσεις σημειωλόγων και επικοινωνιολόγων για τα ενδεχόμενα σεξουαλικά υποννοούμενα πίσω από το σκίσημο του μωβ μεταξένιου πανιού.
Η καμπάνια διήρκησε 9 ολόκληρα χρόνια (1988 - 1997) και έδωσε τη θέση της σε άλλα επίσης πολύ επιτυχημένα concepts ("Silky Cuts", "Symbols" και το πιο πρόσφατο "Must -have Silk"). Ωστόσο, ως γνωστόν ... "The first cut is the deepest". Γι' αυτό και αυτή είναι η καμπάνια που έχει σημαδέψει το brand και το έχει κάνει αναγνωρίσιμο και ελκυστικό σε όλους μας ... καπνιστές και μη.
"Cut Silk"
"Shark"
"Plaster"
"Shooting Star"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου