Επιτέλους Δεκέμβριος!!!!
Καιρός για τις Χριστουγεννιάτικες και Πρωτοχρονιάτικες γιορτές!
Καιρός για οικογενειακά και φιλικά φαγοπότια!!
Καιρός για τα αγαπημένα μου μελομακάρονα!!!
Καιρός για δωράκια!!!!
Καιρός για τη νέα εορταστική και συλλεκτική συσκευασία
της πιο marketing-loving Vodka του κόσμου!!!!
της πιο marketing-loving Vodka του κόσμου!!!!
Έχουν περάσει ήδη 4 χρόνια απο τα πρώτα Χριστούγεννα (2006) που η "Απόλυτη" (και δεν εννοώ την Αννούλα) κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα μια ξεχωριστή εορταστική συλλεκτική φιάλη.
Ξεφεύγοντας απο τις μέχρι εκείνη τη στιγμή τετριμμένες εορταστικές συσκευασίες των οινοπνευματωδών ποτών που περιορίζονταν σε ένα πιο ιδιαίτερο packaging (πιο εορταστικό κουτί ή στην καλύτερη περίπτωση με συνοδεία σχετικού ή άσχετου με τη μάρκα δώρου), η "Absolut" αποφάσισε ότι at this time of the year θα πρέπει να γίνεται πιο "κιουρία" και να βάζει τα καλά της (ανάλογα με τις εκάστοτε διαθέσεις της!), προσφέροντας σε όλους εμάς αφενός έναν ακόμα λόγο για να περιμένουμε πως και πως το Δεκέμβριο και αφετέρου μία πολύ καλαίσθητη εναλλακτική λύση για το δώρο του ρεβεγιόν στο οποίο είμαστε καλεσμένοι (όχι άλλα σοκολατάκια!!!).
Ξεφεύγοντας απο τις μέχρι εκείνη τη στιγμή τετριμμένες εορταστικές συσκευασίες των οινοπνευματωδών ποτών που περιορίζονταν σε ένα πιο ιδιαίτερο packaging (πιο εορταστικό κουτί ή στην καλύτερη περίπτωση με συνοδεία σχετικού ή άσχετου με τη μάρκα δώρου), η "Absolut" αποφάσισε ότι at this time of the year θα πρέπει να γίνεται πιο "κιουρία" και να βάζει τα καλά της (ανάλογα με τις εκάστοτε διαθέσεις της!), προσφέροντας σε όλους εμάς αφενός έναν ακόμα λόγο για να περιμένουμε πως και πως το Δεκέμβριο και αφετέρου μία πολύ καλαίσθητη εναλλακτική λύση για το δώρο του ρεβεγιόν στο οποίο είμαστε καλεσμένοι (όχι άλλα σοκολατάκια!!!).
Ανοίγω παρένθεση...
Σε συνέχεια των ομολογουμένως πολύ επιτυχημένων και έξυπνων καμπανιών των '80s και '90s -των δεκαετιών της εικόνας- τα '00s σηματοδότησαν μία νέα εποχή για τη διαφημιστική εκστρατεία της "Absolut" - την εποχή της εμπειρίας!
Έτσι, για τις νέες της καμπάνιες δεν αρκέστηκε στο να εκφράζει με το γνωστό "Απόλυτo" τρόπο της τις εκάστοτε έννοιες με τις οποίες καταπιανόταν, αλλά αποφάσισε να πάει ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας την "Απόλυτη¨ οπτικοακουστική εμπειρία γύρω από αυτές. Θα επανέλθω στο θέμα με άλλο post γιατί θα μακρυγορήσω και δεν είναι του παρόντος.
...Κλείνω παρένθεση και συνεχίζω...
Πίσω στο θεμα μας ... Γιορτές - Χαρά - Ρεβεγιόν - Διασκέδαση!!!
Η "Absolut" "ντύνεται " ανάλογα με τις περιστάσεις και γιορτάζει με το δικό της μοναδικό τρόπο την εορταστική περίοδο. Φοράει τα λαμέ και τα χρυσαφικά της, χορεύει disco, ροκάρει ή γίνεται πιο ρετρό, χωρίς να χάνει ποτέ τη λάμψη και τη γκλαμουριά της!
Absolut Vodka Limited edition retrospective λοιπόν.
Για να γιορτάσουμε μαζί της τα 5 χρόνια των super συλλεκτικών μπουκαλιών!!!
2005 - Absolut Second Skin
Η αρχή έγινε το 2005 με το "Second Skin" concept, όταν η "Absolut" εμφανίστηκε απλώς στα ράφια των καταστημάτων φορώντας το "2ο δέρμα της". Ένα γιορτινό και απόλυτα χειμερινό glossy-white περίβλημα με σκαλισμένες νιφάδες χιονιού. Το concept, απ' όσο γνωρίζω, δεν προωθήθηκε επικοινωνιακά με καμπάνια (καταχωρήσεις, video, events, promo υλικό κλπ.) αλλά, απ' ό,τι έδειξαν οι πωλήσεις (550.000 φιάλες) και η ιστορία (καθιέρωση του ετήσιου "Limited edition gift pack") , πήγε εξαιρετικά καλά!
Ο σκοπός της "Absolut" ήταν να δώσει μια extra νότα χαράς στους καταναλωτές της και να τους προτρέψει να την επιλέξουν για χριστουγεννιάτικο δώρο as is, χωρίς άλλη συσκευασία, περιτυλίγματα, φιογκάκια, κορδελάκια κτλ.
Αν δεν κάνω λάθος η συσκευασία αυτή δεν κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα. Και ελπίζω να κάνω λάθος ... γιατί αν κυκλοφόρησε και δεν την πρόλαβα η συλλογή μου θα είναι ελλιπης, πράγμα που δεν θα το ήθελα καθόλου ...
... to be continued
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου