Δεν κρατιέμαι ή μήπως δε μου ΄ρχεται;;;

Διαφημίσεις σχετικά με ... συχνοουρία και δυσκοιλιότητα. Τι λες τώρα;;; 

Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις διαφημιστικά ένα τέτοιο θέμα, υπάρχει άραγε άλλος δρόμος πέρα από τη χιουμοριστική προσέγγιση, έτσι ώστε η διαφήμιση να κάνει τη σωστή εντύπωση και να μη θεωρηθεί (στην καλύτερη περίπτωση) γραφική;

Οι παρακάτω απόπειρες νομίζω πως δίνουν την απάντηση ...

Οι διαφημίσεις των "Pfizer" και "Dulcolax" επιλέγουν το χιούμορ και ακολουθούν ένα πανομοιότυπο concept ... αυτό της στενής σχέσης με το "θρόνο της ανακούφισης"! Πολύ αξιοπρεπείς και οι δύο ... σκάει και το χειλάκι του κάθε πικραμένου ... Ειδικά το slogan "Πάντα στην ώρα του" είναι όλα τα λεφτά ... xaxaxa

"Dulcolax - Πάντα στην ώρα του"

"Pfizer - Μαζί για έναν υγιέστερο κόσμο"

Δυστυχώς, δε μπορώ να πω τα ίδια και για τις πρόσφατες διαφημίσεις του γιαουρτιού "Activia". Mπλιάξ  και ίουκ και όχι μόνο λόγω της γενικευμένης ξινίλας που μου βγάζει η  πρωταγωνίστρια! Ειδικά η φράση της κομπάρσας "Επιτέλους! Νιώθω ανάλαφρη!" στη δεύτερη διαφήμιση είναι ό,τι πιο γελοίο έχω ακούσει σε προωθητικό μήνυμα τα τελευταία χρόνια!

"Activia"

"Activia - Νιώθεις ανάλαφρη ... δείχνεις ανάλαφρη"

Δεν υπάρχουν σχόλια: