Λίγο πριν (και λίγο μετά) την πολυσυζητημένη και πολύ επιτυχημένη καμπάνια "Κατσίκες" που έδωσε νέα διάσταση στην έννοια των statistics και στον τρόπο που βλέπουμε τα συμπαθή μυρηκαστικά, η "Cosmote" κατάφερε για άλλη μια φορά να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον μας με την καμπάνια της "Σήμα καμπάνα"!
Έχοντας ως σκοπό να προωθήσει την πανελλαδική ισχύ και εμβέλεια του σήματός της, δανείστηκε το γνώριμο σκοπό "Copacabana" του Barry Manilow και μας προσέφερε την απόλυτη τραγουδιστική καραμέλα για το φέτος! Και όποιος πει ότι μετά απο την προβολή της συγκεκριμένης διαφήμισης δεν σιγομουρμουρίζει μόνος του το "Έχει σήμα, σήμα καμπάνα" για τουλάχιστον 5 λεπτά θα είναι μεγάλος ψεύτης!!!
Στα ατού της καμπάνιας βέβαια προστίθεται και το setting και concept της διαφήμισης στο σύνολό του, τα οποία μιλάνε απευθείας στην καρδιά του Έλληνα. κάθε ηλικίας. Στρατός (στρατιωτικό φυλάκιο "Άκρη" για την ακρίβεια), παραμεθόριος, απομάκρυνση από τα αγαπημένα μας πρόσωπα (μπαμπάς, μαμά, φίλοι, γκόμενα), σκοπιές, καψόνια, μαγειρεία αλλά και νέοι φίλοι, αξέχαστες εμπειρίες, καμάκι , ανεμελιά και διασκέδαση.
Τι πιο σημαντικό λοιπόν από το να έχεις σήμα σε ένα τέτοιο περιβάλλον; Μα το να έχεις σήμα καμπάνα βέβαια! Για να μοιράζεσαι την κάθε σου στιγμή με όλους. Νομίζω ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση θα μείνει κολλημένη στα tops για πολλά πολλά χρόνια!!! Thumbs up για ακόμα μία φορά για την "Cosmote" και τη διαφημιστική της!
"Σήμα καμπάνα"
Και όπως είναι φυσικό και αναμενόμενο για κάθε επιτυχημένη καμπάνια λίγους μήνες μετά και στον απόηχο των "μπεεεε" της Φιλίτσας και της Νίνας ήρθε και το sequel!!!!
To "Σήμα καμπάνα" επέστρεψε ακόμα πιο δυνατό και πιο κεφάτο για να μας συνοδεύσει και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, όπου η εύρεση σήματος στις παραλίες είναι ο πιο συχνός βραχνάς μας. Σήμα καμπάνα και στις παραλίες λοιπόν, με τη γνωστή παρέα των φαντάρων να ξαφνιάζει ευχάριστα ανυποψίαστο ζεύγος λουόμενων.
To "Copacabana" μάλιστα ρεμιξάρεται σε πιο upbeat καλοκαιρινό tempo και αναμιγνύεται απρόσμενα με το "Could you be loved" (ή αλλιώς "κουτσουμπιλό) του Bob Marley.
To "Copacabana" μάλιστα ρεμιξάρεται σε πιο upbeat καλοκαιρινό tempo και αναμιγνύεται απρόσμενα με το "Could you be loved" (ή αλλιώς "κουτσουμπιλό) του Bob Marley.
Απλά υπέροχο!!!
"Σήμα καμπάνα και το καλοκαίρι"
Ιδού και η έντυπη version ...
Ελπίζω να βρίσκω τέτοιες ομπρέλες από δω και πέρα στις παραλίες ... xaxaxa...
"Σήμα καμπάνα και το καλοκαίρι"
Last but not least, αυτή η καμπάνια νομίζω ότι παρουσιάζει ακόμα μία πρωτοτυπία, εφόσον είναι η μόνη (απ' όσο θυμάμαι) που παρουσιάστηκε στην τηλεόραση και σε live εκδοχή. Συγκεκριμένα, η παρέα της παλιοσειράς κατέλαβε το stage του Greek Idol σε ένα από τα διαλείμματα του τελικού μεταξύ Βαλάντως και Νικόλ και μας ξεσήκωσε για τα καλά (κάτι που δυστυχώς δεν κατάφερε να κάνει το show καθόλη τη σεζόν)!
Λέτε να ακολουθήσουν το παράδειγμα της "Cosmote" κι άλλες εταιρίες; Για να δούμε ... θα έχει ενδιαφέρον ...
"Σήμα καμπάνα live στο Greek Idol"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου