"Ελληνικής υπαίθρου" και "γριάς ζουμερής κότας" respectful ρετροσπεκτίβας συνέχεια, αυτή τη φορά με μία λίγο παλαιότερη διαφήμιση της "hol" που βασίζεται στην έμφυτη τάση περιέργειας και κουτσομπολιού που ανθεί ιδιαίτερα στην ελληνική επαρχία και κυρίως στην 3η ηλικία.
Το γνωστό σε όλους μας "Ποιανού σι συυυυυυ;;;;;" γίνεται επιτέλους TV σποτάκι!
Θα τολμήσω να πω ότι είναι η μοναδική καλή στιγμή στη so far διαφημιστική ιστορία της hol, η οποία δυστυχώς με τη νέα της καμπάνια διέψευσε τις όποιες ελπίδες και προσδοκίες μας δημιούργησε με τις αγρότισσες γιαγιάδες ...
1 σχόλιο:
μπααααααα......
Δημοσίευση σχολίου