jnl+ Seventy years creative itch

Φέτος το φθινόπωρο, η jnl+ (άλλοτε Ι.Ν.Λεούσης), η παλαιότερη εν λειτουργία διαφημιστική εταιρία στην Ελλάδα, γιόρτασε τα 70 χρόνια της "δημιουργικής της φαγούρας" με ένα μοναδικό all-night event στην Τεχνόπολη στο Γκάζι που μας ταξίδεψε στο νοσταλγικό παρελθόν και στο καινοτόμο μέλλον!!!


Καταχωρίσεις, slogan και tv spots που όλοι έχουμε δει και θυμόμαστε από την πολύχρονη πορεία της jnl+ πρωταγωνίστησαν στο event και κατέκλυσαν τις αίθουσες της Τεχνόπολης, χέρι-χέρι όμως και με τις νέες τεχνολογίες που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της βραδιάς και μας εντυπωσίασαν.

"jnl+ 70 years celebration"

- "Μου μυρίζει θαύμα γεύση!" (Νέα Φυτίνη)
- "Στη λεκάνη Τικ-Τακ και δεν έχουμε τρακ" (Τικ-Τακ)
- "Αρκεί το παριζάκι μου να είναι Υφαντής" (Παριζάκι Υφαντής)
- "Το φρέσκο κοτόπουλο που παίρνω για μας φροντίζω πάντα να 'χει τη σφραγίδα ΒΟΚΤΑΣ" (ΒΟΚΤΑΣ)
- "Μίνα! Που πήγε ο λεκές; Τον πήρε το Εύρηκα!" (Εύρηκα)
- "Πάει, πάει και που δεν πάει" (Κρέμα γάλακτος ΦΑΓΕ)
- "Ντους δροσιάς" (Lipton Ice Tea)
- "Σήμερα τα μακαρόνια είναι Κορώνα" (Κορώνα)
- "Κάνε οικονομία, βάλε Lumilux" (Lumilux από την Osram)
- "Να τη, έρχεται, ψεκάζει με Fresh Air" (Fresh Air από το Εύρηκα)
- "Βλέπεις ΝΙΚΑΣ, είναι καλό!" (Αλλαντικά ΝΙΚΑΣ)

... και άπειρα άλλα slogans και jingles απο τα '80s, τα '90s και τα '00s που ηχούν τόσο γνώριμα στα αυτιά μας ζωντάνεψαν και πάλι μπροστά μας σε πανό και σε οθόνες γυρίζοντάς μας πίσω στο χρόνο σε ένα ταξίδι-αναδρομή στον κόσμο της ελληνικής διαφήμισης!!! Από την παραδοσιακή πλέον "ρεκλάμα" μέχρι το projection mapping και την augmened reality!






Ξεκινώντας την πορεία της το 1941 από την Φωτεινή (Φώτα) Λεούση (πόσο πρωτοποριακό ήταν για εκείνη την εποχή να είναι μία γυναίκα στο τιμόνι!), πρόσφυγα από τη Μικρά Ασία, η jnl+, διαφημίζοντας περισσότερα από 200 brands, συμπορεύτηκε με την μεταπολεμική ιστορία της χώρας μας και αντικατόπτρισε με τον τρόπο που μόνο η διαφήμιση ξέρει την κάθε εποχή, τις συνήθειες, το life style, τα ήθη και τα έθιμα της ελληνικής κοινωνίας.

Αξίζει να παρακολουθήσει κανείς τα παρακάτω video που συνοψίζουν το essence της εταιρίας και αποσπάσματα από τις δουλειές της, καθώς και το 3ο video που αποτελεί το οδοιπορικό της ιδρύτριας της εταιρίας Φώτας Λεούση με τα δικά της λόγια.

"jnl+ Who we are"

"jnl+ Show reel"


"jnl+ Memories"

Και για τους πιο πορωμένους, ας θυμηθούμε μαζί παράτω μερικές από τις καλύτερες διαφημίσεις της jnl+ από το τότε στο σήμερα ...

"Κοτόπουλα ΒΟΚΤΑΣ"

"Μπύρα ΦΙΞ"


"Νέα Φυτίνη"

"Βιτάμ"

"Τοματίνια Κύκνος"

"ΠΡΟ-ΠΟ"

"Αλλαντικά ΝΙΚΑΣ"

"Παλμίνη"

"Έμπλαστρα Λεόντος"

"Μπύρα FIX"

"Εσώρουχα Sloggi"

"Βιτάμ" - "Φυτίνη"

"Εθνική Τράπεζα"

"Nivea"

"Αλλαντικά Υφαντής"

"Αλλαντικά Υφαντής"

"Αλλαντικά Υφαντής"

"Αλλαντικά Υφαντής"

"Μακαρόνια Κορώνα"

"ΛΟΤΤΟ"

"ΛΟΤΤΟ"

"Ελαϊς"

"Wellapon"


"Top Set"
Με Νόρα Βαλσάμη ... δεν παίζεται το styling!!!

"Μπύρα FIX"

"Κρέμα γάλακτος ΦΑΓΕ"


"Τσάι Lipton"

"Τσάι Lipton"


"SKC"

"Atrix"

"GENIKI Bank"


"GENIKI Bank"

"GENIKI Bank"

"GENIKI Bank"

"GENIKI Bank"

"GENIKI Bank"

"GENIKI Bank"

"GENIKI Bank"

"GENIKI Bank"


"GENIKI Bank"

Last but not least, ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει και στην παρουσίαση της νέας τεχνικής "building mapping projection" που ζωντάνεψε στην κυριολεξία τον τοίχο ενός από τα κτίρια της Τεχνόπολης. Δείτε το παρακάτω video για να πάρετε μια ιδέα (το live demonstration όπως θα καταλάβετε ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό)!

"jnl+ Building projection"

Και αν δεν σας έπεισε αυτό το video για τις super δυνατότητες της νέας αυτής τεχνικής, δείτε στα παρακάτω video τι "έπαθαν" άλλα κτίρια σε άλλες χώρες που παρουσιάστηκε αυτή η νέα τεχνολογική εφαρμογή ... για περισσότερα ψάξτε στο youtube ... έχει άπειρα ...

"Dubai - Atlantis Resort and Palm Island"

"China"

"Dalas - Joule Hotel"

"London"

Κλείνοντας το post, θα ήθελα να ευχηθώ πολλά και δημιουργικά χρόνια στην jnl+ και να την ευχαριστήσω για την υπέροχη βραδιά που μας χάρισε!!! Να τα χιλιάσετε και να μας χαρίζετε πάντα όμορφες δουλειές!!!

ΥΓ: Για περισσότερο υλικό μπορείτε να επισκεφθείτε το κανάλι της εταιρίας στο youtube κάνοντας click εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: