Silk Cut - Symbols

Συνεχίζοντας το saga των επιτυχημένων καμπανιών "Cut Silk" και "Silky Cuts", τα "Silk Cut" τρέχουν τη 2ετία 2003 - 2004 τη σειρά "Symbols", προτρέποντάς μας να ξεφύγουμε από τα κλισέ, τα καθιερωμένα, τα στερεότυπα και τα βαρετά και να ζήσουμε τη ζωή στο max, στο positive, στο live, στο up-beat και στο fun.

Όπως και στα "Silky Cuts", έτσι και εδώ, το κάθε δημιουργικό είναι χωρισμένο σε 2 μέρη. Αυτή τη φορά όμως, αντί για την ένωση των 2 εικόνων σε μία αναπάντεχη 3η, κυριαρχεί η απόλυτη αντίθεση. Το διάσημο "μωβ" βρίσκεται πλέον σε νέα διάσταση, χαράζοντας το όριο ανάμεσα στη μουντή καθημερινότητά μας και στο όνειρο που είναι πιο κοντά μας απ' ότι συνήθως νομίζουμε.

Το "βαρετό" σύμβολο συναντά στην αντιπέρα όχθη το ολοζώντανο - αλά "Silk Cut"- alter ego του. Αληθινή επικοινωνία, κοινωνικότητα, διασκέδαση, χαλάρωση, ταχύτητα, ένταση, θετική διάθεση, ρομαντισμός και χαρά είναι οι προβαλόμενες αξίες.

Γιατί η ζωή είναι ωραία μόνο αν εσύ την βλεπεις έτσι!!!

"Kiss"
 
"Party"

"Skiing"

"Good day-Bad day"

"Here-There"

"Crazy-Lazy"

"Home-Away"

"Work late-Stay late"

"Santa Claus" (Xmas 2004 Special)

Από συμπληρωματικό promo υλικό της καμπάνιας, δυστυχώς δεν έχω παρά το παρακάτω σουβέρ-ημερολόγιο Σεπτεμβρίου (προφανώς μέρος ολόκληρης σειράς).


2 σχόλια:

LiDa είπε...

Nομιζω οτι σε επιπεδο δημιουργικού δεν ειναι τοσο εμπνευσμένη οσο οι προηγουμενες καμπάνιες.
Και αν στο παρελθον εχεις αγγιξει το τελειο, πως να το ξεπεράσεις;

Ειναι ιδεα μου;

mADman είπε...

Η αλήθεια είναι ότι ο πήχης έιχε τεθεί πολύ ψηλά από τις προηγούμενες καμπάνιες.

Ωστόσο, δε θα έλεγα ότι αυτή η προσπάθεια είναι τελείως άτυχη.

Ας το δούμε σαν ένα μικρό διάλειμμα πριν το "Must have Silk" που θα ανέβει προσεχώς ...