Η τελευταία (λόγω απαγόρευσης της προώθησης προϊόντων καπνού) διαφήμιση των "Camel" στα μέσα της δεκατίας των '00s νομίζω πως είναι και η πιο δημιουργική από όλες για το λόγο του ότι προ(σ)καλεί το θεατή να αποκωδικοποιήσει την εκάστοτε εικόνα.
Υπό τον τίτλο "Icons", τα "Camel" αξιοποιούν πολύ έξυπνα την αναγνωρισιμότητα που τους απέφερε η καμπάνια "Καμήλες" και χρησιμοποιούν πλέον την καμήλα τους αποκλειστικά ως σύμβολο για να μας προσφέρουν μία νέα, πιο δημιουργική, ευφάνταστη και απολαυστική ματιά σε πράγματα που συνθέτουν ευχάριστες εμπειρίες μας. Κάνοντας την αρχή ανάβοντας ενα Camel (και μάλιστα με σπίρτο, που δημιουργεί ένα whole new experience στην εμπειρία του καπνίσματος) τα πράγματα δείχνουν αλλιώς - πιο έντονα, πιο χαρούμενα, πιο διασκεδαστικά και πιο δημιουργικά!
Κρίμα που η νέα αυτή "Αρχή" στη διαφημιστική ιστορία των "Camel" ήταν γραφτό να είναι και η τελευταία καμπάνια που είδαμε από τη μάρκα.
"Η αρχή ενός οράματος"
"Η αρχή μιας εξερεύνησης"
"Η αρχή μιας εμπειρίας"
"Η αρχή μιας ιδέας"
"Η αρχή μιας έκφρασης"
"Η αρχή μιας δημιουργίας"
"Η αρχή ενός δεσμού"
Στο διεθνές της version η καμπάνια είχε τον τίτλο "Discover More" και ήταν εξίσου (αν όχι περισσότερο) εντυπωσιακή!
"Discover more: Ice breaker"
"Discover more: Ink"
"Discover more: Scuba"
"Discover more: Leaves"
"Discover more: Sunshade"
"Discover more: Raindrops"
"Discover more: Gold"
"Discover more: Fireworks"
"Discover more: Forest"
"Discover more: Map"
"Discover more: Psycobar"
"Discover more: Skyscrapers"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου