Camel - Slow down. Pleasure up.

Μετά την πολύ επιτυχημένη καμπάνια με τις "Καμήλες" κατά τη διάρκεια των '90s και τη συμβολική καμπάνια "Icons / Discover more" στα μέσα των 00's, τα "Camel" έκαναν ενα διάλειμμα και μας προσκάλεσαν να κάνουμε και εμείς το ίδιο.

Με την καμπάνια "Slow down. Pleasure up", ουσιαστικά μας παρότρυναν να πατήσουμε για λιγο το φρένο στην έξαλη καθημερινότητά μας, να ξεφύγουμε από έγνοιες, δουλειές, σκοτούρες και υποχρεώσεις και να αποδράσουμε στο μικρόκοσμό μας για να απολαύσουμε μια στιγμή χαλάρωσης και ηρεμίας με τον τρόπο που μας αρέσει και να κάνουμε re-load για να συνεχίσουμε.

Δε θα έλεγα ότι η καμπάνια αυτή αποτελέι highlight στη διαφημιστική πορεία της μάρκας. Ωστόσο, την παραθέτω, εφόσον αποτέλεσε τη φωνή των "Camel" στις αρχές της δεκαετίας και προσωπικά κατάφερε να με αγγίξει με αυτό το μήνυμα.



 















 



 

 

Στο τελευταίο της κύμα, η καμπάνια έγινε λίγο πιο creative, περνώντας περισσότερο στην πράξη και δείχνοντάς μας τι σημάινει ακριβώς "Slow down. Pleasure up." και best practices του πως γίνεται ...
 





Δεν υπάρχουν σχόλια: