Silk Cut-Unique as you are vs Johnnie Walker-The one in millions

Όταν ένα διαφημιστικό concept (επιτυχημένο ή μη) επαναλαμβάνεται, η συνήθης αντίδραση δεν είναι άλλη από το κράξιμο και του γιουχάρισμα ("κλεμμένο", "στέρεψαν από ιδέες", "μάλλον κοιτάνε τον ανταγωνισμό για να πάρουν έμπνευση και όχι για να αποφύγουν την αντιγραφή" και άλλα πολλά χαριτωμένα).

Ωστόσο, όταν έχουμε να κάνουμε με καμπάνιες όπως οι συγκεκριμένες των "Silk Cut" και του "Johnnie Walker", η δική μου τουλάχιστον αντίδραση ήταν "Wow - τι λες τώρα"!!!

Ο λόγος για τις καμπάνιες "Unique as you are" των "Silk Cut Slims" και "The one in millions" του Johnnie Walker Blue Label (υπό την "Keep walking" ομπρέλα φυσικά), οι οποίες χρησιμοποιώντας ένα φαινομενικά ίδιο concept, καταφέρνουν να το κάνουν ολόδικό τους, χάρη στο πανίσχυρο brand equity που τόσο χρόνια τώρα επιμελώς έχουν χτίσει.

Και για να το πάω και ένα βήμα πιο πέρα, θα έλεγα ότι οι καμπάνιες αυτές συμπληρώνουν η μία την άλλη, σαν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος ή πιο συγκεκριμένα τη θηλυκή και την αρσενική όψη της ιδέας της "Μοναδικής Προσωπικότητας".

Κάντε τις συγκρίσεις και τα συμπεράσματα δικά σας.

"Silk Cut Slims" - "Unique as you are"

"Rita (Hayworth)"

"Audrey (Hepburn)"

"Frida (Kahlo)"

"Johnnie Walker Blue Label" - "The one in millions (Keep walking)"

"Beethoven"

"Rembrandt"

"Shakespeare"

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

pote dhmosieuthkan autes oi kataxwrhseis?