Johnnie Walker - Taste life / Enjoy life / Millennium / Keep walking

Το 2008 αποτέλεσε μια χρονιά ορόσημο για το διάσημο ουίσκι "Johnnie Walker". Το σύμβολό του "Ο Περιπατητής" ("The Striding Man"), ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εταιρικά σύμβολα στον κόσμο, συμπλήρωσε 100 ολόκληρα χρόνια ζωής (1908 - 2008)!!! Wow!!! Να μας ζήσει!!!


Το χαρμόσυνο γεγονός εορτάστηκε δεόντος! Μεταξύ άλλων γυρίστηκε το επετειακό spot "Keep walking: 100 years Striding Man" και κυκλοφόρησε συλλεκτική αριθμημένη σειρά 5 φιαλών "Johnnie Walker Blue Label Striding Man Edition" σε περιορισμένο αριθμό (100 set παγκοσμίως μόνο) με τη φιγούρα του Περιπατητή στις 5 διαδοχικές εκδοχές του από το 1908 έως το 1999, φιλοτεχνημένη  μάλιστα από glassworker artists!

"Keep walking: 100 years Striding Man"

 "Johnnie Walker Blue Label Striding Man Edition"

Ωστόσο, υπάρχει μία ακόμα χρονιά-ορόσημο για το "Johnnie Walker" brand και τον Περιπατητή, ίσως και πιο σημαντική από το 2008... ... ... ...

Μιλάμε για το σωτήριο έτος 1999,  το  οποίο βρίσκει το αγαπημένο ουίσκι εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλη την υφήλιο αφενός να "δοκιμάζει" και να "διασκεδάζει" τη ζωή  (καμπάνιες "Taste life" και "Enjoy life" αντίστοιχα) και αφετέρου να προετοιμάζεται για την έλευση της νέας χιλιετίας (καμπάνια "Millenium"). 

"Taste life"

"Enjoy life"

"Millennium"

"Millennium"

Είναι όμως και η χρονιά που οι brand managers και strategy thinkers του "Johnnie Walker" σκέφτονται σοβαρά το  επικοινωνιακό  δυναμικό και το potential της μάρκας και παίρνουν δύο ρηξικέλευθες (σοφές) αποφάσεις: 1. Αλλαγή brand icon και 2. Αλλαγή slogan!

Όχι! Ο Περιπατητής δεν αντικαταστάθηκε. Πως θα μπορούσε άλλωστε με τόσο δυνατό brand awareness; Σηματοδότησε όμως με τον τρόπο του την επερχόμενη αλλαγή. Νέα χιλιετία = Όλος ο κόσμος στο μεταίχμιο! Τι θα σημάνει το 2000; Την απόλυτη καταστροφή (Δευτέρα παρουσία; Millennium virus κλπ...); Ή μήπως την απαρχή μίας νέας εποχής; 

Ο Περιπατητής, αποφασίζει για εμάς και μας δείχνει το δρόμο! Αλλάζει φορά στο περπάτημά του (από αριστερά προς τα δεξιά), γίνεται πραγματικό icon χάνοντας τα  ιδιαίτερα ανθρώπινα χαρακτηριστικά του και υιοθετεί το slogan "Keep walking" (στη θέση της πλαγιαστής ετικέτας), το οποίο αποτελεί έκτοτε το brand essence του "Johnnie Walker" και τη ναυαρχίδα όλων των καμπανιών του.

"Striding Man evolution"

Keep walking λοιπόν. Στο δρόμο της νέας εποχής. Προς την εξέλιξη. Προς την πρόοδο. Προς την ανάπτυξη. Προς την αναζήτηση. Προς την εξερεύνηση. Προς την επίτευξη στόχων. Προς την προσωπική ευημερία. Προς την κατάκτηση της πραγματικής ευτυχίας...

"Keep walking: 31 Δεκεμβρίου..."

"Keep walking: 31 Δεκεμβρίου..."

Δεν ξέρω αν έχει υπάρξει ή αν θα υπάρξει άλλη τόσο επιτυχημένη καμπάνια που να εμπνέει τόσο πολύ το ανθρώπινο πνεύμα και τις δυνατότητές που κρύβει ο καθένας μας μέσα του. Σίγουρα όμως οι καμπάνιες του "Johnnie Walker" της δεκαετίας 2000 - 2010 θα μείνουν ανεξίτηλες στις σελίδες της παγκόσμιας διαφημιστικής ιστορίας ...


... συνεχίζεται ...

Chiquita - Όπως λέμε μπανάνα

"Ακολούθησε το ένστικτό σου" μας προτρέπει η νέα διαφήμιση της διάσημης και πιο νόστιμης μπανάνας! Ή αλλιώς "επιστροφή στις ρίζες"! Viva chiquita!!!

"Ακολούθησε το ένστικτό σου"

De Lijn - Take the bus

Φανταστική σειρά διαφημίσεων του Βέλγικου οργανισμού αστικών συγκοινωνιών "De Lijn" ("Η γραμμή") για να παρακινήσει τον κόσμο να χρησιμοποιεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Αφιερωμένη σε όλους εσάς που επισκέπτεστε το m-AD-ness!

"Take the bus"

"Take the bus"

"Take the bus"


"Take the bus"

Thanx @ Makis!

AT&T - Hands

Καταπληκτική καμπάνια για την Αμερικανική εταιρεία τηλεπικοινωνιών "AT&T" της διετίας 2008-2009 που χρησιμοποιεί στο έπακρον τη σημειωτική θεωρία, τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα μιας πλειάδας χωρών και δεκάδες ζευγάρια χέρια, προκειμένου να διαφημίσει την ευρύτητα του δικτύου της.

Μπράβο, Μπράβο, Μπράβο!!!

"Best coverage worldwide - Australia"

"Works in over 200 countries - Brazil"

"Works in over 200 countries - Canada"

"Best coverage worldwide - China"

"Works in over 200 countries - China"

"Best coverage worldwide - Costa Rica"

"Works in over 200 countries - Egypt"

 "Best coverage worldwide - England"

"Best coverage worldwide - France"

"Works in over 200 countries - India"

"Works in over 200 countries - Italy"

"Works in over 200 countries - Jamaica"

"Best coverage worldwide - Japan"

"Works in over 200 countries - Japan"

"Best coverage worldwide - Mexico"

"Works in over 200 countries - Mexico"

"Best coverage worldwide - Morocco"

"Best coverage worldwide - Norway"

"Best coverage worldwide - Paraguay"

"Best coverage worldwide - Russia"

"Works in over 200 countries - South Africa"

"Best coverage worldwide - The Netherlands"

"Works in over 200 countries - United Kingdom"

Karelia Lights - Σε βρήκα ...

Cute or what???

"Σε βρήκα..."

"Σε βρήκα..."

"Σε βρήκα..."

"Σε βρήκα..."
 

Τράπεζα Πειραιώς - Cash Manager

Ποιος είπε ότι το χάσμα των γενεών υπάρχει μόνο ανάμεσα σε διαφορετικές γενιές; Υπάρχει  άνετα και μέσα στην ίδια γενιά, όπως φαίνεται ολοκάθαρα στις διαφημίσεις της "Τράπεζας Πειραιώς" για το καταθετικό πρόγραμμα Cash Manager που έπαιξαν στις τηλεοράσεις μας πριν 2-3 χρόνια.

Τα δυο συμπαθέστατα παπούδια "μαλώνουν" για το τι είναι καλύτερο να κάνουν τα λεφτά τους, ακολουθώντας μία παράλογη λογική που μπορεί να υποδηλώνει συμπτώματα άνοιας για το χιουμοριστικό της υπόθεσης, περνάει όμως πολύ εύστοχα το απαιτούμενο μήνυμα.

"Cash manager"

"Cash manager"

"Cash manager"

Προσωπικά πάντως, βλέποντας αυτές τις διαφημίσεις δεν μπορώ παρά να σκέφτομαι ότι, δεδομένων των νέων συνθηκών, εμείς στην ηλικία τους δεν υπάρχει περίπτωση να έρθουμε αντιμέτωποι με αντίστοιχα διλήμματα... Αφενός γιατί κατά πάσα πιθανότητα δε θα έχουμε βγει ακόμα στη σύνταξη και αφετέρου - και σημαντικότερο - δε θα ανησυχούμε για το τι θα κάνουμε τα χρήματά μας γιατί πολύ απλά δε θα έχουμε!

Μ' αυτό το σκεπτικό θα βλέπουμε τα επόμενα χρόνια αυτές τις διαφημίσεις και θα αναπολούμε τις εποχές που μπορούσαμε να βάζουμε κάποια χρήματα στην άκρη ... κλαψ ... αποταμιεύστε όσο ακόμα μπορείτε γιατί τα πράγματα αγριεύουν (κι άλλο)!!!

KONBA - Ανοίξτε τη θάλασσα

Το καλοκαίρι μπήκε πλέον και επίσημα από σήμερα για αυτή τη χρονιά και ήρθε η ώρα να ξανακούσουμε στα ραδιόφωνά μας τα κλασικά summer hits που περιλαμβάνουν από Μαντώ ("Αυτό το καλοκαίρι") και Σοφία Αρβανίτη ("Μη μου μιλάς για καλοκαίρια¨) μέχρι Mungo Jerry ("In the summer time") και Janis Joplin ("Summertime"). Να χαλαρώσουμε τους ρυθμούς μας σε κάποια πράγματα, να τους δυναμώσουμε σε κάποια άλλα, να πάμε διακοπές, να πιούμε, να μεθύσουμε, να ξενυχτήσουμε, να ζήσουμε το καλοκαίρι μας όπως μόνο εμείς ξέρουμε! Τέλεια!!!

Κυρίως όμως είναι ώρα να θυμηθούμε όσοι ξεχυθούμε στις πανέμορφες παραλίες της χώρας μας για splish splash, "Λίζα! Μπανάνα!" και καροτέν μαυρίσματα ότι μπορεί να περηφανευόμαστε για αυτές στα λιγούρια όλου του κόσμου (για αυτές και για τον αρχαίο μας πολιτισμό) αλλά ότι ΔΕΝ μας ανήκουν και ότι οφείλουμε να μαζεύουμε ΠΑΝΤΑ τα χαρτάκια μας, τις γόπες μας, τις εφημερίδες μας που τις πήρε ο Αίολος (ενίοτε και ο διάολος αν είσαι στις Κυκλάδες) και τα κουτάκια μας φεύγοντας για το σπίτι μας!

Για να μην πω ότι θα πρέπει να τις αφήνουμε πιο καθαρές απ' ότι τις βρήκαμε, μαζεύοντας ό,τι σκουπίδι πάρει το μάτι μας στο γύρω μας χώρο. Έλεος με την Ελληνοβλαχιά που μας δέρνει! Κι εγώ καπνιστής είμαι αλλά τα αποτσίγαρά μου δεν τα αφήνω  φυτεμένα στην άμμο ως αποδεικτικό της παρουσίας μου απ' όπου περνάω!

Προς παραδειγματισμό μας, παραθέτω την πρόσφατη καμπάνια της "Κονσερβοποιίας Βορείου Αιγαίου" (ΚΟΝΒΑ) που με πολύ γλαφυρό τρόπο (και μπράβο της) περνάει το μήνυμα που θα πρέπει να γίνει εθνική μας συνείδηση.

Για να μην έχουμε λοιπόν ... "Σιγή ιχθύος" και "Μεταλλαγμένες γόπες" να κυριαρχούν στις θάλασσές μας ... το νου σας ρεμάλια (όπως θα έλεγε και ο Κωνσταντάρας)! Η καθαριότητα του περιβάλλοντος είναι στο χέρι του καθενός μας! Διαφυλάξτε τη Ζωή όσο καλύτερα μπορείτε!!!

"Γόπες"

"Σιγή ιχθύος"