Lay's - Θέλεις; (Want some?)

Τζίζας! Τζίζας! Τζίζας!!!!!!!!!!

Πόσο Λ-Α-Θ-Ο-Σ ήταν η επιλογή του Ronaldinho για αυτή τη διαφήμιση;;;;

Εντάξει ... καλός ποδοσφαιριστής μπορεί να είσαι (;), ακριβοπληρωμένος είσαι (!), youth icon επίσης (...) ... κούκλο όμως δε σε λες μ' αυτά τα δόντια και μ' αυτά τα αυτιά  ... τουναντίον ... και sorry κιόλας ... αν μου προσέφερες Lay's δε θα τα έτρωγα ... no offense...


"Μαμ ... μαμ ..." λέει;;;; 

Μπλιαχ ... μπλιαχ ... λέω!!! 

"Τα τρώει γιατί τα εγκρίνει και η μαμά του" λέει;;;

Sorry και πάλι αλλά who gives a shit;;; Είναι μήνυμα αυτό;;;

"Θέλεις;" λέει;;;;

Μπα ... άσ' το καλύτερα ... θα προτιμήσω τα "Τσακίρης". Και πιο νόστιμα είναι... Και ελληνικά είναι...

Ιδού και το TVspot, όπου μπορούμε (εκτός των άλλων) να θαυμάσουμε ΚΑΙ την ίδια τη μαμά ...


Και που 'σαι Ronaldinhο;;; Μη σε ξαναπετύχω πουθενά στα διαφημιστικά χωράφια ... Που μου θες και πατατάκια... Άντε παίξε μπάλα!!!

3 σχόλια:

musicbug είπε...

Είναι ΚΑΚΑΣΧΗΜΟΣ!!! Αλλά τόσο άσχημος που μου έκανες ζημιά τώρα και δεν πρόκειται να ξαναφάω πατατάκια. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, καλό μου έκανες, θα τα κόψω :-))

Ανώνυμος είπε...

Τα Τσακίρης τα έχει αγοράσει η Coca Cola. Τόσο Ελληνικά είναι…

mADman είπε...

@musicbug Πες μου τι άλλο θέλεις να κόψεις για να μου δώσεις ιδέες για επόμενα post lol!

@Ανώνυμο Σοβαρά το λες; Δεν το ήξερα! Τουλάχιστον δεν προσπαθούν να μας κόψουν την όρεξη με τέτοιες απαίσιες διαφημίσεις όμως ...