Absolut Vodka - Absolut Psycho

Τί γίνεται όταν η "Απόλυτη" Βότκα συναντιέται το 1997 με τον μέγα γητευτή των σκιών Alfred Hitchcock και αποτίει φόρο τιμής στο αριστουργηματικό "Psycho";

!!!!! Absolut Psycho !!!!!


Wow or what???

Όλυμπος - Οι δικοί σας άνθρωποι

Τη νέα super διαφήμιση των γαλακτοκομικών προϊόντων "Όλυμπος" την έχετε πετύχει τώρα τελευταία στην τηλεόραση;

Έπαθα πλάκα! Και με το concept και με την παραγωγή!!! 1.000 μπράβο και συγχαρητήρια!!!

Όλοι και όλα τέλεια!
  • Ο ανήσυχος manager
  • Η υπεύθυνη παραγωγής με τη μαργαρίτα στο στόμα (cute!)
  • Οι δημόσιες σχέσεις (μπεεεεεε ... φφφφφφούιτ!)
  • Η έρευνα αγοράς (αναζήτηση "on the field" + εξαποστάσεως παρατήρηση παρακαλώ!!!)
  • Ο ανταγωνισμός (τους κερατάδες!!!)


Να επισημάνω (και να εκθειάσω) επίσης και τη φανταστική  και απόλυτα ταιριαστή μουσική επένδυση της διαφήμισης. Πρόκειται για ένα κομμάτι του αγαπημένου μου Παναγιώτη Καλαντζόπουλου που πρωτοακούστηκε με τη φωνή του Γιάννη Κότσιρα το 1996 στο original soundtrack της ταινίας "Άδης" του Στέλιου Χαραλαμπόπουλου με τον τίτλο "Να 'χα δυο ζωές" και ξαναηχογραφήθηκε στην instrumental version που ακούμε στη διαφήμιση το 2003 στο cd-single "Παναγιώτης Καλαντζόπουλος & Γιώτα Νέγκα - Με τα μάτια κλειστά" και με τον τίτλο "Μια ζωή τι να σου κάνει"!

... τέτοιο ενθουσιασμό είχα να νοιώσω από την εποχή των διαφημίσεων του "Dorna" ("Δεν πινς νιρουό ... Πινς βιλούδο") ... μακάρι να δούμε σύντομα και συνέχεια τέτοιων επιτυχημένων ιδεών ...

ΣΚΑΙ - 1821

Καταπληκτικό το νέο project του ΣΚΑΙ που σειρά ακριβώς δε θα το πεις αφού τείνει περισσότερο προς το δραματοποιημένο ντοκυμαντέρ. Πολύ καλογυρισμένο, εμπεριστατομένο και  πρωτότυπο για τα ελληνικά δεδομένα!

Το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους σύγχρονους ραγιάδες μπας και ξυπνήσουμε επιτέλους και αντισταθούμε στους σημερινούς κοτσαμπασηδες και μεγαλοτσιφλικάδες που μας ξεζουμίζουν με ολοένα και περισσότερα χαράτσια!

Η προωθητική καμπάνια, φυσικά δε θα μπορούσε παρά να είναι και αυτή υπέροχη, με κύρος , αυθεντικότητα και άρωμα άλλης εποχής.

Strong likes και thumbs up στον ΣΚΑΙ για την πρωτοβουλία!!!







Lay's - Θέλεις; (Want some?)

Τζίζας! Τζίζας! Τζίζας!!!!!!!!!!

Πόσο Λ-Α-Θ-Ο-Σ ήταν η επιλογή του Ronaldinho για αυτή τη διαφήμιση;;;;

Εντάξει ... καλός ποδοσφαιριστής μπορεί να είσαι (;), ακριβοπληρωμένος είσαι (!), youth icon επίσης (...) ... κούκλο όμως δε σε λες μ' αυτά τα δόντια και μ' αυτά τα αυτιά  ... τουναντίον ... και sorry κιόλας ... αν μου προσέφερες Lay's δε θα τα έτρωγα ... no offense...


"Μαμ ... μαμ ..." λέει;;;; 

Μπλιαχ ... μπλιαχ ... λέω!!! 

"Τα τρώει γιατί τα εγκρίνει και η μαμά του" λέει;;;

Sorry και πάλι αλλά who gives a shit;;; Είναι μήνυμα αυτό;;;

"Θέλεις;" λέει;;;;

Μπα ... άσ' το καλύτερα ... θα προτιμήσω τα "Τσακίρης". Και πιο νόστιμα είναι... Και ελληνικά είναι...

Ιδού και το TVspot, όπου μπορούμε (εκτός των άλλων) να θαυμάσουμε ΚΑΙ την ίδια τη μαμά ...


Και που 'σαι Ronaldinhο;;; Μη σε ξαναπετύχω πουθενά στα διαφημιστικά χωράφια ... Που μου θες και πατατάκια... Άντε παίξε μπάλα!!!

Samsonite - World proof

Τρελά respect στη "Samsonite" για την "World proof" καμπάνια της (που βγήκε πριν από καμιά δεκαετία στον αέρα ... τι ξεθαύω ώρες ώρες ....)!!!

- Για το πολύ ωραίο concept!
- Για τα ζουζουνιάρικα pets που φιλοξενεί στις καταχωρήσεις της!
- Για την πολύ καλή ποιότητα και ανθεκτικότητα των προϊόντων της (μιλάω εκ πείρας)!
- Γιατί στο κάτω κάτω πόσο εύκολο θεωρείς ότι είναι να διαφημίσεις με έξυπνο τρόπο βαλίτσες διαφημισιοφάγε και διαφημισιολάγνε αναγνώστη μου;;; Για σκέψου το λίγο ... 

"Business Proof"

"Comfort Proof"

"Gift Proof"

"Jump Proof"

"Play Proof"

"Shock Proof"

Davidoff - Cool water

Αν το "Απέραντο γαλάζιο" ήταν διαφήμιση, δε θα μπορούσε παρά να ήταν η καμπάνια του  "Cool water" της "Davidoff"!

Δροσερό δροσερό και με μυρωδιά καλοκαιριού!






Στη μιζέρια λέμε όχι!

Διαβάζοντας πριν από λίγες ημέρες ένα e-journal στη δουλειά έπεσα μπροστά στην παρακάτω διαφήμιση του "Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας" και έμεινα να την κοιτάζω σαστισμένος ξανά και ξανά και να την επεξεργάζομαι.


Αρχικά με διακατέβαλε ένας πανικός, μία ανησυχία  και μία τρομάρα του τύπου "Μανούλα μου! Θα χάσω τη δουλειά μου!" Τόσα και τόσα ακούμε αυτές τις κρίση-μες ημέρες ... μήπως θα είμαι εγώ ο επόμενος που θα τον καλέσουν από τη Δ/νση προσωπικού της εταιρίας του για να του ανακοινώσουν την απόλυσή του ή στην καλύτερη περίπτωση μία γενναία περικοπή μισθού; Μπρρρ!

Στη συνέχεια ένιωσα μία απέραντη θλίψη για όσους έχουν ήδη βρεθεί στην παραπάνω θέση λόγω των πρόσφατων εξελίξεων και προσπάθησα να μπω στα παπούτσια τους. Τρόμαξα διπλά και βούρκωσα και μόνο στην ιδέα. Λυγμ!

Τέλος, προσπάθησα, φορώντας το ορθολογικό μου καπέλο, να καταλάβω το σκοπό αυτής της διαφήμισης. Τι ακριβώς θέλει να πει ο διαφημιστής; Τι "πουλάει"; Και σε ποιον; Περνάει κάποιο μήνυμα ελπίδας; Κάνει κάποια συγκεκριμένη πρόταση; Με παρακινεί να βγω στους δρόμους με πλακάτ και πανό; Όχι! Δεν κάνει τίποτα από αυτά!

Και τότε θύμωσα. Και τσαντίστηκα. Και εκνευρίστηκα. Γκρρρρ!

Γιατί το μόνο που κατάφερε να κάνει ήταν να με θλίψει! Να με πανικοβάλει! Να με απογοητεύσει! Να με κάνει να αισθανθώ μίζερος σαν το μέσο βλαχοέλληνα που πάντα βλέπει τον εαυτό του σα θύμα και ποτέ σαν υπαίτιο για όσα κακά του συμβαίνουν.

Και μετά μου ήρθε στο μυαλό ένα quote του Don Draper από την πολυαγαπημένη μου σειρά Mad Men και συγκεκριμένα από το πρώτο πρώτο επεισόδιο, όπου ο ήρωας αναλογίζεται το νόημα και τη φιλοσοφία της διαφήμισης...

"Advertising is based on one thing: happiness. And do you know what happiness is? Happiness is the smell of a new car. It's freedom from fear. It's a billboard on the side of a road that screams with reassurance that whatever you're doing is OK. You are OK."
 
Ok, δε λέω να τα ξεφτιλίσουμε όλα στο βωμό του καταναλωτισμού, της ψευδαίσθησης και του illusion of choice, για τα οποία η διαφήμιση έχει ούτως ή άλλως κατηγορηθεί πολλάκις. Η διαφήμιση μπορεί σαφέστατα να έχει και κοινοφελή σκοπό, να είναι δεικτική, προκλητική, να ευαισθητοποιεί και να κινητοποιεί και αυτό έχει αποδειχθεί πολλές φορές στο παρελθόν.
 
Όχι όμως και έτσι κύριοι! Αν δεν έχεις να πεις ή να προτείνεις κάτι συγκεκριμένο και το μόνο που θέλεις είναι να μεμψιμοιρήσεις και να κλαυτείς, ένα έχω να σου πω και είναι και αυτό από διαφήμιση ...
 
"Μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς!"
 
Παρακαλώ και εύχομαι να σταματήσει η καθολική μιζέρια, να σοβαρευτούμε, να ανασυγκροτηθούμε και να αναζητήσουμε τι είναι αυτό που μπορούμε να κάνουμε ατομικά και συλλογικά για να πάμε μπροστά. Σαν άνθρωποι, σα χώρα και σαν κοινωνία. Τέρμα τα κλάμματα. Ώρα για συνειδητές πράξεις. Αν θέλουμε! Αλλιώς όλοι μαζί βουρ στο δρόμο που χάραξε ο Βασιλάκης Καΐλας!
 
Ε, μα πια ... Τα 'πα και ας πούμε ότι ξαλάφρωσα ...

Gilli Diet - Ιστορίες του ΚΥΡ

Καλή χρονιά και επισήμως
αγαπητέ διαφημισιοφάγε και διαφημισιολάγνε αναγνώστη!!!

Πάνε και αυτές οι γιορτές ... να 'ταν κι άλλες!!! Φάγαμε, ήπιαμε, ξενυχτήσαμε, ανταλλάξαμε δωράκια, περάσαμε πολύ όμορφες στιγμές με τα αγαπημένα μας πρόσωπα ... Πάμε γι' άλλα τώρα ... Άντε και του χρόνου! Μια στιγμή όμως ... για μπάστα ...

Τί άλλο είθισται να μας αφήνουν οι γιορτές εκτός από ευχάριστες στιγμές και αναμνήσεις;;;

Σωστά το μάντεψες ... βαριά, κακιασμένα, καταρραμένα και αδυσώπητα ΚΙΛΑ (μπρρρρ)!!!!! Λίγο δυσφορία εδώ, λίγο λαχάνιασμα εκεί, λίγο σα να σφίγγουν τα ρούχα ... Σκατά ... Τσίμπησες πάλι μερικά για να 'χεις τις κρύες νύχτες του χειμώνα ... Εμμμ, έτσι είναι αυτά! Όταν τα κατέβαζες τα μελομακάρονα πέντε - πέντε δεν το σκεφτόσουν ότι αντί να τα τρως εσύ σε τρωνε αυτά ... 

Μην ανησυχείς όμως ... Τη διαιτούλα την έχεις στο τσεπάκι ... δεν είσαι και χθεσινός. Και είναι και ό,τι καλύτερο έχεις να κάνεις ξεκινώντας τη χρονιά. Στόχους δε θέλουν να βάζεις κάθε χρόνο και στοιχήματα με τον εαυτό σου; Ε, ορίστε λοιπόν! Βάλε στοίχημα ότι θα χάσεις όσα πήρες μέχρι το Πάσχα ... δεν είναι δα και πολύ μακρυά! Ίσα που προλαβαίνεις! Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να έχεις περιθώριο να ξανακτινιάσεις με τσουρέκια, αυγά, αρνιά και κοκορέτσια όταν έρθει η ώρα τους. 

Βάλε μπρος λοιπόν το μηρυκασμό σαλατών, τις παπάρες φρυγανιάς στα γιαούρτια και βουρ στα ψητά (άλαδα) κοτόπουλα!!!

In the meantime για να γελάσεις κι όλας λίγο παίρνοντας τη σκληρή απόφαση, ο καλός σου mADman σου αραδιάζει παρακάτω μια πολύ γουστόζικη καμπάνια των γνωστών κέντρων αδυνατίσματος "Gilli Diet" από τα τέλη των 90s σε συνεργασία με τον αγαπημένο ΚΥΡ!

Enjoy it λοιπόν, καλή επιτυχία στη δίαιτά σου και σε ό,τι άλλο στόχο θέσεις αυτή τη νέα (δύσκολη κατά τα φαινόμενα και τα λεγόμενα) χρονιά! Σε φιλώ σταυρωτά και πάω να φάω κι εγώ ένα 2% γιαουρτάκι. Σμαράγδααααα!!! Πιάσε ένα "Activia" και για μένα!!!