Κλείνοντας την έντυπη διαφημιστική τους παρουσία λόγω οριστικής απαγόρευσης της προώθησης προϊόντων καπνού στον τύπο, τα "Silk Cut" μας παρουσίασαν την τελευταία τους καμπάνια "Must-have Silk".
Παραμένοντας πιστή στη φιλοσοφία του brand "Mild style with a witty smile", η καμπάνια ξεκίνησε το 2004 και αποτελεί έκτοτε τη βάση της επικοινωνίας της μάρκας, έστω και below the line.
Η καμπάνια αυτή ξεφεύγει αρκετά από τις προηγούμενες, χωρίς όμως να μας ξενίζει ή να χάνει τον οικείο χαρακτήρα και στυλ που είχε μέχρι τώρα χτίσει. Το μωβ μετάξι δεν είναι πλέον απαραίτητο να κοπεί ("Cut Silk"), οι εικόνες δεν αποτελούν πλέον οπτικό εφέ ("Silky Cuts") και τα σύμβολα ("Symbols") απουσιάζουν.
Το καινούριο στοιχείο αυτή τη φορά είναι μια σειρά από αξιολάτρευτα ζωάκια που "παίζουν" με το στοιχείο του μωβ μεταξιού, ότι μορφή κι αν αυτό παίρνει.
"Anty"
"Lover"
"Mike"
"Valentines" (St Valentine's Special)
Η καμπάνια επεκτάθηκε για να καλύψει πολλαπλά μηνύματα και τρόπους επικοινωνίας και branding, όπως:
- Το νέο 10άρι πακέτο "Silk Cut 10's"
"10's"
- Το διαγωνισμό "Think Silk" με ειδικό εντυπάκι μέσα στα πακέτα. Κάθε χρώμα Silk Cut και μια νέα ιδέα!
- Τον καλλωπισμό των οθονών των υπολογιστών μας με super wallpapers!
"Ants"
"Cat-Mouse"
"Hedgehog"
"Shark"
- Καθώς και ένα άνετο μαξιλαράκι (mousepad) για το ποντίκι του υπολογιστή μας.
- Το interactive PC game "Director'SCut" ("Must-have your movie!") με τα φανταστικά γραφικά, το οποίο ήταν γεμάτο γρίφους βασισμένους στις προηγούμενες καμπάνιες και είχαμε τη δυνατότητα να παίζουμε επί 4 μήνες στα Village Cinemas!
- Τη μοδάτη "Must-have Style!" προωθητική ενέργεια που προσέφερε συλλεκτικές καλαίσθητες θήκες-κασετίνες για τα "Silk Cut" πακέτα!
- Ένα super glossy "Must-have" promo leaflet.
- Την πανέξυπνη "Silk / Tuck" (αλά "Nip / Tuck") προετοιμασία για την υποδοχή των νέων πακέτων με ειδικό πάλι εντυπάκι μέσα στα πακέτα! Super or what?!?!?!?!?!
1 σχόλιο:
apisteytes diafimisis... gamati epilogi xromatos :)
Δημοσίευση σχολίου